• شنبه ٢٧ شهريور ١٤٠٠-١٠:٥٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٥٣٨
پرویز سروری در گفت‌وگو با خبرنگاران جوان،

شهرداری هزینه‌های زیادی را برای حفظ آثار تاریخی پرداخت کرده است

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: شورای شهر و شهرداری تا به امروز هزینه‌های زیادی را برای حفظ آثار تاریخی در پایتخت پرداخت کرد‌ه‌اند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به استفاده شخصی از عمارت‌های تاریخی تهران و برگزاری مراسم‌های عروسی در آن اظهار کرد: آثار تاریخی متعلق به همه مردم  است و باید در حفظ و صیانت از آنها تلاش حداکثری صورت بگیرد.
وی ادامه داد: شورای شهر و شهرداری تهران تا به امروز هزینه‌های زیادی را برای حفظ آثار تاریخی در پایتخت پرداخت کرد‌ه‌اند تا آنها مورد استفاده عموم باشند و نباید این آثار مورد سواستفاده قرار بگیرند.
 
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این سوال که با سواستفاده کنندگان از آثار تاریخی چه برخوردی می‌شود؟ گفت: در مرحله نخست باید صحت و سقم این کار ثابت شود و سپس موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.
 
سروری تصریح کرد: گزارشی درباره سواستفاده از آثار تاریخی به شورای شهر نیامده اما در فضای مجازی چندین مورد مطرح شده و باید ببینیم اصلا آن مورد، آثار تاریخی یا ملک شخصی است و آیا ثبت گردشگری دارد یا خیر، اینها موضوعاتی است که نیاز به کار کارشناسی دارد و نمی‌توان قضاوت کرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: