• پنج شنبه ٢٥ شهريور ١٤٠٠-١٧:٠٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٥٣٢
سوده نجفی در بازدید از محلات منطقه 15 مطرح کرد؛

توجه ویژه شورای ششمی ها به جنوب تهران

سوده نجفی توجه ویژه شورای ششم به مناطق کم برخوردار و رعایت عدالت اجتماعی در محلات را از مهمترین برنامه های این دوره شورا خواند و اظهار امیدواری کرد تا با همکاری و مشارکت شهروندان محقق شود

به گزارش معاونت ارتباطات و بین الملل شورای شهر تهران به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۵ صبح امروز  سوده نجفی عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران از محله های ابوذر، هاشم آباد، کیانشهر، مینابی و رضویه در منطقه ۱۵ شهرداری تهران بازدید، و با همراهی شهردار منطقه و برخی شورایاران به بررسی مسائل محله ها پرداخت.
 
وی ابتدا با حضور در مقبره الشهدای بوستان امید ضمن فاتحه بر قبور شهدای گمنام در جریان توسعه و ساماندهی این محل قرار گرفت و در ادامه به منزل شهید محمد علی صادقی محله هاشم آباد رفت و با پدر و مادر وی به گفت و گو نشست.
 
عضو کمیسیون سلامت و زیست محیطی شورای شهر در ادامه به محل احداث ساختمان MRF کیانشهر رفت و با همراهی شورایاری آنها از این سوله در حال ساخت دیدن کرد.
 
نجفی همچنین به دیدار مادر شهیدان قاسمی که در بستر بیماری بود، رفت و جویای حال وی شد.
 
بازدید از ایستگاه متروی در حال آماده سازی شهید رضایی در خط ۶، دیدار با پرسنل شهرداری منطقه 15 در دو حوزه شهرسازی و معماری و خدمات شهری و محیط زیست، حضور در یادمان همکاران درگذشته کرونایی منطقه و بازدید از مشکلات محله رضویه از جمله برنامه های امروز عضو شورای شهر تهران بود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: