• سه شنبه ٢٣ شهريور ١٤٠٠-١٠:٣٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٥١٣
حبیب کاشانی:

مشکلات معیشتی و درمانی رانندگان تاکسی از دغدغه های شورای ششم است/ قرارداد تاکسیرانی با شرکت هاتف شفاف سازی شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران طی دو تذکر در صحن شورا خواستار حل مشکلات بیمه ای و شفاف شدن مسائل حقوقی قرارداد تاکسیرانی با شرکت هاتف و چگونگی انتفاع رانندگان تاکسی از این قرارداد شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شوری اسلامی شهر تهران حبیب کاشانی در دوازدهمین جلسه شورا با اشاره به دغدغه های قشر زحمت کش تاکسیرانی گفت: یکی از دغدغه های شورای ششم  بحث معیشت و درمان کارکنان است که البته اعضای شورا  شدیدا به این مسایل توجه می کنند.
وی ادامه داد: اخیرا دو قرار داد در تاکسیرانی یا در حال انعقاد یا در حال اتمام است که یکی در رابطه با بیمه تکمیلی تاکسیرانان، بیمه عمر و حوادث رانندگی است که 31 شهریور سال جاری به اتمام می رسد و مستحضر هستید کار این عزیزان شبانه روزی است و اتفاقاتی که  در هر دقیقه و ثانیه ممکن است بیافتد و لذا  غفلت و کوتاهی کردن در بیمه این عزیزان و خانواده هایشان می تواند مشکلاتی برای آنان به وجود بیاورد. 
کاشانی افزود: متاسفانه حمایت های تکمیلی خاصی از راننده های محترم به عمل نمی آید و لذا  خواهشم این است با توجه به زمان کم باقی مانده تا اتمام قرارداد بیمه گزار  این قضیه پیگیری شود تا دغدغه ای برای این قسر زحمت کش  ایجاد نشود.
حبیب کاشانی در ادامه افزود: موضوع دیگر  یک قراداد طویل مدت سازمان تاکسیرانی با شرکت هاتف شهر در حال انعقاد است که  پیش نویس آن  تهیه شده اما سهم مالی و معیشت راننده ها و موارد فنی به صورت شفاف مشخص نشده است. 
وی اظهار داشت: خواهشم این است که چون  این قراداد ها طویل المدت است حتما می بایست  مسایل حقوقی آن رعایت شود. و چه بهتر کمیسیون نظارت حقوقی شورا در این زمینه  مذاکره کنند تا این حقوق برای رانندگان محترم حفظ شود. چرا که رانندگان نیز می بایست  از تبلیغات محیطی و بصری که استفاده می شود منافعی  برایشان ایجاد شود.
3-12

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: