• يکشنبه ٢١ شهريور ١٤٠٠-١٩:٣٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٥٠١
حجت الاسلام سید محمد آقامیری در دیدار مردمی منطقه 22:

نشست های مردمی زمینه ساز تصمیمات مدیریت شهری است+عکس

نائب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا در دیدار با شهروندان منطقه 22 تاکید کرد: نشست های مردمی زمینه ساز تصمیماتی است که در جلسات بین مدیران و مسئولین اتخاذ می شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، دیدار مردمی حجت الاسلام سید محمد آقامیری  عضو شورای اسلامی شهر تهران و نائب رئیس کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورا و مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه۲۲ ،در مسجدامام محمدباقر(ع)شهرک صدرا  بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد آقامیری  در این نشست مردمی به پرسش و پاسخ با شهروندان پرداخت و گفت: خدمتگزاری به مردم فرصتی ارزشمند و مقدس است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه افزود: تعامل مداوم با مردم جزئی از مطلوبیت های مدیریت شهری است، که عملکرد شهرداری را از نظر شهروندان در حد مطلوب قرار می دهد.

وی با بیان اینکه این نشست ها با هدف ارتباط گیری نزدیک با مردم برگزار می شود گفت: نشست های مردمی زمینه ساز تصمیماتی است که در جلسات بین مدیران و مسئولین اتخاذ می شود.

در ادامه این نشست مردمی مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه۲۲ به اهمیت حضور در مساجد منطقه برای طرح مشکلات شهروندان تاکید کردوی با اشاره به ضرورت دیدار بی‌واسطه با شهروندان، اظهار کرد: دیدار با مردم در مساجد و حل مشکلات آن‌ها از جمله برنامه‌های مورد تاکید ما است که به صورت مستمر انجام خواهد شد.

رحمان زاده گفت: بازدید میدانی از سطح منطقه به‌ منظور بررسی مشکلات موجود و رفع آنها در دستور کار است و تیم مدیریت شهری منطقه به طور مستمر این کار را انجام میدهدگفتنی است در این دیدار شهردار منطقه ضمن شنیدن مشکلات و دغدغه های شهروندان دستورات لازم جهت پیگیری بعضی از درخواست ها را ابلاغ کرد.

لینک تصاویر: 

yun.ir/tr09ud

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: