• يکشنبه ٢١ شهريور ١٤٠٠-١١:٥٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٤٩٩
تشکری هاشمی در گفت‌وگو با میزان؛

پایانه‌های کوچک مقیاس در شهر تهران احداث می شوند؟

عضو شورای اسلامی شهر تهران در مورد رسیدگی به پایانه های شهر تهران توضیحاتی داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران عضو شورای اسلامی شهر تهران در مورد رسیدگی به پایانه های شهر تهران توضیحاتی داد.
تشکری هاشمی عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با میزان در مورد رسیدگی به پایانه‌های شهر تهران گفت: موضوع رسیدگی به پایانه‌ها پایتخت در دوره چهارم مدیریت شهری تهران نیز مطرح بود و در همان زمان مطرح شد که یک پایانه در غرب تهران و یک پایانه نیز در شرق تهران داشته باشیم، در آن زمان ما میتوانیم میدان آزادی را از ترافیک و ازدحام خارج کنیم.

وی افزود: در شورای شهر ششم تهران تلاش خواهیم کرد که به مرور زمان و بررسی کارشناسی شده بتوانیم در دوسمت شرق و غرب تهران پایانه‌هایی را داشته باشیم، اما نکته قابل توجه این است که نباید مردم را در زمینه رفت و آمد دچار مشکل کنیم و شهروندان باید از امکانات لازم برای رفت و آمد برخوردار باشند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: باید امکاناتی در داخل شهر فراهم کنیم تا اتوبوس‌ها بتوانند در توقف‌های چند دقیقه‌ای بتوانند مسافران را طبق ساعت مشخص سوار کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید پایانه‌های کوچک مقیاس در سطح شهر ایجاد شود تا مسافران بتوانند در ساعت‌های اعلام شده توسط شرکت‌ها به سفر خود ادامه دهند، اما بحث تعمیرات و دیگر اقدامات مربوط به اتوبوس‌ها باید در ترمینال‌های اصلی شهر تهران انجام شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: