• يکشنبه ٢١ شهريور ١٤٠٠-١١:٣٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٤٩٥
ناصر امانی در گفت و گو با فارس مطرح کرد:

سرانجام افتتاح پروژه 25 ساله تهران/ موانع به بهره‌برداری نرسیدن پروژه شهید بروجردی

عضو شورای شهر تهران توضیحاتی درباره سرانجام پروژه 25 ساله شهید بروجردی در تهران و موانع پیش‌روی این پروژه ارائه داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،‌درباره سرانجام افتتاح پروژه شهید بروجردی اظهار داشت: این پروژه یکی از پروژه‌های شهری قدیمی در پایتخت است که اقدامات اولیه جهت ساخت آن به 25 سال پیش بازمی‌گردد ولی به دلایل مختلف بهره‌برداری نشده است.

وی با اشاره به اینکه تملک ملکی مزروعی در مسیر این پروژه یکی از موانع افتتاح نشدن بزرگراه شهید بروجردی است که کمیسیون ماده 5 با طرح تملک آن موافقت نکرده و امیدواریم اقدامات لازم به زودی در این راستا انجام شود.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: بزرگراه شهید بروجردی از شمال و جنوب بن‌بست است و به شبکه بزرگراهی جنوب‌غربی تهران متصل نیست بنابراین افتتاح کنونی این پروژه مشکلات تردد شهروندان را حل نمی‌کند و بزرگراه زیرسطحی کار شده و شبیه بزرگراه امام علی است لذا شهروندان باید از پل روگذر تردد کنند ولی دسترسی محلی در این راستا پیش‌بینی نشده که امیدواریم با هماهنگی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران اقدامات لازم جهت رفع این مشکل انجام گیرد.

امانی بیان داشت: بهره‌برداری از این پروژه گشایش ترافیکی به ویژه در محله سعیدآباد که یکی از کم برخوردارترین محله‌های تهران است ایجاد می‌کند و اگر پروژه شهید بروجردی افتتاح شود امکان دسترسی اهالی محله سعیدآباد به منطقه 18 نیز فراهم خواهد شد لذا پیگیری این پروژه جزو اولویت‌های ما در شورای شهر تهران است.

وی خاطرنشان کرد: اخیراً بازدیدمیدانی از محله سعید‌آباد داشتم و امیدوارم بتوانیم مشکلات این محله را مانند سایر محلات پایتخت مورد توجه قرار دهیم و هر چه سریع‌تر دغدغه‌های مردم در این منطقه برطرف شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: