• يکشنبه ٢١ شهريور ١٤٠٠-١١:٣٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٤٩٤
خبرگزاری تسنیم در گزارشی بیان کرد،

آخرین وضعیت درمانی مهدی چمران

با گذشت چند هفته از درمان و استراحت مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران، پزشکان معتقدند که حضور وی در صحن شورا در این هفته به صلاح نیست و حداقل تا پایان هفته نیز باید در منزل استراحت و در صورت فراهم شدن شرایط فعالیت خود را آغاز کند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل از  تسنیم؛ در حالی مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران از چندی پیش به دلیل انجام آزمایشات پزشکی و همچنین فرآیند درمانی در منزل استراحت می‌کند که  اخبار حکایت از این دارد در هفته جاری نیز چمران نمی‌تواند در صحن شورای شهر تهران حضور پیدا کند.
 
مهدی چمران در هفته جاری برای ادامه فرآیند درمانی خود به پزشک معالج خود مراجعه خواهد کرد و در صورت تایید پزشک، از هفته آتی در صحن شورای شهر تهران حاضر خواهد شد.
 
مهدی چمران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ضمن اشاره به اینکه در هفته جاری نیز در صحن شورای شهر تهران حاضر نخواهد شد، گفت: بنابر نظر پزشکان باید این هفته برای انجام چند آزمایش به بیمارستان مراجعه کنم و در صورتی که پزشکان تشخیص دهند از هفته آتی در شورای شهر تهران حاضر خواهم شود.
 
وی گفت: البته امکان دارد برای چند ساعت و پیگیری امور شورا، ساعاتی را در شورا حضور داشته باشم اما به نظر نمی‌رسد که در صحن شورای شهر تهران حاضر شوم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: