• شنبه ٢٠ شهريور ١٤٠٠-٠٩:٥٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٤٦٧
حبیب کاشانی در بازدید از منطقه ۱۶:

فصل توجه ویژه به رفع مشکلات شهروندان از سوی مدیریت شهری فرا رسیده است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا در دیدار مردمی با شهروندان منطقه 16 ضمن تاکید بر ایجاد ظرفیت های جدید رفاهی و اجتماعی در منطقه یادآور شد: فصل توجه ویزه به رفع مشکلات شهروندان از سوی مدیریت شهری فرا رسیده است.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حبیب کاشانی با حضور در منظقه 16 شهرداری تهران ضمن بازدید از سطح منطقه با حضور بر سر مزار شهدای گمنام در فرهنگسرای بهمن ضمن قرایت فاتحه با این عزیزان تجدید میثاق کردند.
 
در ادامه نیز طی جلسه ای  با شهردار و معاونین منطقه به طرح و بررسی مشکلات منطقه پرداخته شد.
 
بر همین اساس پور نصر شهردار منطقه 16 ضمن تشکر از حضور حبیب کاشانی نسبت به ارایه گزارش عملکرد در منطقه پرداخت و به نکاتی از جمله کاهش زمان صدور پروانه ساختمان در منطقه در جهت کمک به شهروندان اشاره داشت و افزود:  توجه به احداث تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید تندگویان و  پیگیری مشکلات شهروندان که در حریم خط آهن عبوری از منطقه ساکن هستند را از دیگر مشکلات منطقه عنوان کرد.   
 
شهردار منطقه 16 همچنین جمع آوری دکلهای برق فشار قوی در منطقه که امکان استفاده مناسب شهروندان را از پارکها و نیز نوسازی بافتهای فرسوده شهری در سطح منطقه را با موانع و مشکلات جدی روبرو نموده است  را به عنوان بزرگترین مشکلات منطقه دانست.
 
 پور نصر استفاده از ظرفیتهای خیرین در جهت ساخت و احداث بناهای عموی در منطفه همانند مجموعه ورزشی میثاق را نیز از جمله نقاط قوت منطقه نام برد.
 
 براساس این گزارش حبیب کاشانی نیز پس از استماع گزارش شهردار منطقه در ابتدای سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفده شهریور سال ۵۷ از زحمات مجموعه تشکر و قدردانی کرد.
 
اوو در ادامه به نکاتی قابل تقدیر در منطقه اشاره داشت و گفت: ایجاد آکادمی فوتبال بانوان در منطقه ۱۶ کار بسیار خوب و قابل تقدیر میباشد چراکه این آکادمی شرایط جدیدی را برای بانوان محترم در سطح منطقه فراهم نموده است.
 
 حبیب کاشانی با بیان اینکه امروز فرصتی برای مجموعه کارکنان وجود دارد تا نسبت  به رفع موانع و مشکلات شهروندان اقدام نمایند تاکید کرد به این مهم توجه جدی را داشته باشیم.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا با اشاره به اینکه فصلی نو برای خدمت رسانی به شهروندان فرارسیده است، افزود: ضمن توجه به تخلفات در سطح منطقه و پیگیری جدی در جهت رفع آن لازم است به مشکلات شهروندان نیز توجه لازم را داشته باشیم  تا خدای نکرده برای کسب و کار این عزیزان خصوصا در شرایط فعلی مشکلات جدی ایجاد نشود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: