• سه شنبه ١٦ شهريور ١٤٠٠-١٦:١٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٤٤٥
علیرضا نادعلی در واکنش به گزارش شهردار منطقه بیست:

شهرداری چه خدماتی به شهروندان مهاجر ارائه می دهد؟

نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا در واکنش به گزارش شهردار منطقه بیست تاکید کرد: هرچند صحبتی از شهدای مدافع حرم لشکر همیشه پیروز فاطمیون در گزارش شهردار منطقه 20 به میان آمده بود اما زیبنده تر بود که به مهاجرین افغان ساکن در منطقه و اینکه شهرداری چه خدماتی به آنها می دهد نیز پرداخته می شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع گزارش فرهاد افشار شهردار منطقه 20 اظهار داشت:  اکثریت مهاجرین افغانستانی در منطقه 20 و ری اقامت دارند.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در گزارش ارائه شده از منطقه 20 صحبتی از چگونگی ارائه خدمات شهرداری به شهروندان مهاجر به میان نیامده است، افزود:  ماجرای مهاجرین موضوعی است که در قانون محل بحث است، اما از آنجاییکه شهرداری وظیفه اداره کردن شهر را بر عهده دارد  و بخشی از شهروندان تهرانی را خانواده های مهاجرین تشکیل می دهند. این سوال مطرح است که شهرداری چه خدماتی به این گروه از شهروندان ارائه میدهد.

او ادامه داد: هرچند در گزارش به  شهدای مدافع حرم  لشکر همیشه پیروز فاطمیون اشاره شد اما زیبنده بود که به خدمات ارائه شده از سوی شهرداری به مهاجرین افغان ساکن در منطقه نیز پرداخته می شد.

12-10

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: