• سه شنبه ٢ شهريور ١٤٠٠-١٣:٢٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٢٧٣
نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

اعزام نیروهای خدماتی شهرداری تهران برای اربعین به شرط مجوز ستاد ملی کرونا و دولت عراق

پرویز سروری تاکید کرد: در صورتی که ستاد ملی کرونا و دولت عراق این اجازه را بدهند نیروهای خدماتی شهرداری تهران طبق سنوات گذشته برای ارائه خدمات با زائرین در مرزها و کربلا مستقر خواهند شد.

 

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران پرویز سروری نایب رییس شورای شهر تهران در پایان ششمین جلسه در جمع خبرنگاران با اشاره به  آخرین گزارش ارائه شده از معاونت های شهرداری تهران در صحن شورا گفت: معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران برای ارائه گزارش از عملکرد خود به صحن شورا آمدند و گزارش خود را ارائه کردند و سوالاتی از سوی اعضا پرسیده و پاسخ انها نیز ارائه شد.

وی افزود: در ادامه جلسه سه دستور کار پیش بینی شده بود که با پیشنهاد نمایندگان شورا این موضوع به بعد از تعیین کمیسیون‌های تخصصی شورا موکول شد.

نایب رییس شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی درباره سلامت مهدی چمران ریاست شورای شهر تهران نیز گفت: در جلسه گذشته برای آقای چمران کسالتی ایجاد شد که به همین دلیل تمایل داشتند در منزل حضور داشته باشند ولی با توصیه دوستان به بیمارستان مراجعه کردند تا چکاپی انجام شود. تاجایی که میدانم مشکل خاصی وجود ندارد و امروز نیز پس از انجام چکاپ به منزل خواهند رفت.

سروری درباره اعزام نیروهای خدماتی شهرداری تهران به کربلا برای اربعین سال جاری نیز گفت: باتوجه به انجام واکسیناسیون انشاالله زمینه حضور فراهم خواهد شد. درحال مذاکره هستیم فکر می کنم کسانی که مراحل واکسیناسیون انها طی شود به صورت محدود شامل نیروهای خدماتی و زائرین با هماهنگی دولت عراق اعزام انها در دستور کار قرار می گیرد.

به گفته وی  در صورتی که ستاد ملی کرونا و دولت عراق این اجازه را بدهند نیروهای خدماتی شهرداری تهران طبق سنوات گذشته برای ارائه خدمات با زائرین در مرزها و کربلا مستقر خواهند شد.

پرویز سروری در ادامه خاطر نشان ساخت:  بی تردید اعزام نیروهای خدماتی  با هماهنگی ستاد ملی کرونا انجام می شود. بررسی ها در مراحل مقدماتی است و اگر اعلام شود نباید انجام شود انجام نخواهد شد قطعا هرچه ستاد ملی کرونا به نتیجه برسد برابر ان عمل خواهد شد.

وی درباره مشخص شدن اعضای کمیسیون های تخصصی شورای شهر تهران نیز گفت: ریاست شورا ترکیب بندی کمیسیونها را پس از بررسی پیشنهاد می دهد و قرار بود در این جلسه پیشنهاد ریاست شورا مورد بررسی قرار گیرد اما باتوجه به اینکه اقای چمران حضور نداشتند تصمیم گرفتیم در جلسه روز یکشنبه تعیین تکلیف اعضای کمیسیون ها انجام شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این سوال که اعضای شورا در دوره ششم جلسات هم اندیشی خواهند داشت یا خیر گفت: بحث های فنی وجود دارد که در صحن طرح انها مشکل است لذا در جلسات هم اندیشی با صبر بیشتر طرح و بررسی می شود و جمع بندی ان به صحن شورا اورده می شود.

7-6

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: