• پنج شنبه ٣١ تير ١٤٠٠-٠٩:٤٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٢٠٣٢
واکنش سخنگوی شورای شهر تهران به اظهارات یکی از مدیران شهرداری

شهردار تهران و مرکز ارتباطات شهرداری تکلیفشان را با اظهارات این شخص روشن کنند/ فرد مذکور به زودی در دادگاه پاسخ گوی اتهام‌زنی های سراسر کذب خود خواهد بود

.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران در واکنش به اظهارات و اتهامات یکی از مدیران شهرداری تهران نسبت به وی در رشته توییتی نوشت: یکی از مدیران میانی شهرداری مصاحبه مفصلی با یکی از خبرگزاری‌های رسمی علیه اینجانب انجام داده و اتهامات دامنه‌داری را نسبت داده است که صدر تا ذیل آن کذب است.

وی ادامه داد: اظهارات آنقدر رسواست که نیازی به پاسخگویی ندیدم. هر مخاطب هوشمندی در‌می‌یابد معنای این مصاحبه در ایام پایانی چیست.

اعطا تاکید کرد: انتظار می‌رود شهردار محترم تهران و مرکز ارتباطات شهرداری تهران تکلیفشان را با اظهارات این شخص روشن کنند.

‏ ‏سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه این شخص به زودی به عنوان متهم در مرجع قضایی حاضر خواهد شد و پاسخگوی «نشر اکاذیب، تهمت و افترا» و تک‌تک اتهاماتی که علیه اینجانب مطرح کرده‌است خواهد بود و دادگاه ‏... تکلیف او را روشن خواهد کرد، افزود: این‌ روش منسوخی است که برخی مدیران در روزهای پایانی فعالیتشان، ناکامی‌های مدیریتی خود را، به سنگ‌اندازی دیگران نسبت دهند.

 

مرد غرقه گشته جانی می‌کند

‏دست را در هر گیاهی می‌زند

‏تا کدامش دست گیرد در خطر

‏دست و پایی می‌زند از بیم سر

-مثنوی معنوی-

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: