• يکشنبه ٢٠ تير ١٤٠٠-١٦:٥٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٩٨٥
مسجدجامعی در جلسه شورای اسلامی شهر تهران:

به دغدغه پیشنهاد دهنده و مجری مصوبات در لایحه دستورالعمل چگونگی تهاتر بازار الکترونیکی توجه شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران در مورد لایحه دستورالعمل چگونگی تهاتر بازار الکترونیکی خواستار توجه به نکات و موارد مورد نظر شهرداری و بازگشت لایحه برای اصلاح و گفت‌وگوی بیشتر به کمیسیون مربوطه شد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تهران احمد مسجدجامعی که در صحن شورای اسلامی شهر تهران سخن می‌گفت با بیان این مطلب افزود: به هر حال 9 نفر از اعضای شورا راجع به این لایحه نظر اصلاحی داده‌اند و بحث‌های آنها هم مطرح شده است.

وی افزود: نخست اینکه به نظر من این لایحه آنقدر که شما گفتید مهم نبود و ادامه مصوبات پیشین است. اما حالا که نظرات طرح شده، دوستان می‌گویند ابهام دارد. چه اشکالی دارد که یک بار به کمیسیون برود و 9 نفری هم که بازگشت آن را به کمیسیون امضاء کرده‌اند نظر دهند و جلسه‌ای داشته باشند و البته مصوبه را به همین دوره برسانند؟

وی با بیان اینکه در مورد این لایحه در صحن مباحثی مطرح شده و به گله‌گذاری رسیده است، گفت: شهرداری که این موضوع را پیشنهاد داده به نکات جدیدی رسیده و به عنوان پیشنهاد دهنده و مجری مصوبات قانع نشده است؛ شاید معنادار هم هست که در این جلسه معاون ذی‌ربط و آقای شهردار برای بحث و دفاع از آن حضور ندارند.

مسجدجامعی با بیان اینکه حرف‌های کارشناسی به بحث اصلاح‌طلبی و غیر اصلاح‌طلبی ربط ندارد، گفت: ما در این دوره مبنای کارمان شفافیت بوده و شفافیت را تا جایی که توانستیم استمرار داده‌ایم؛ تلاشمان هم این است که این بحث جدید را هم در چارچوب شفافیت پیگیری کنیم؛ بنابراین به نکاتی که شهرداری می‌گوید باید دقت کنیم تا قابلیت اجرا داشته باشد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نمی‌توان با طرح موضوع شفافیت و اصلاح‌طلبی حرف شهرداری را ندیده گرفت، افزود: به هر حال شهرداری هم نکاتی دارد؛ شخص شهردار هم اصلاح طلب هستند؛ این موضوع یک ابهاماتی دارد چه ایرادی دارد یک جلسه بگذارید و موضوع را در یک جلسه دیگر مطرح کنید و به صحن بیاورید؟

۳۰۹-۸

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: