• دوشنبه ١٤ تير ١٤٠٠-١٣:٠٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٩٤٤
سید آرش حسینی میلانی در اینستاگرام خود نوشت:

یکی از رویکردهای نیکو در دوره پنجم مدیریت شهری نامگذاری معابر به نام فرهیختگان، نامداران، بزرگان و قهرمانان شهر است

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تهران آرش میلانی در اینستاگرام خود نوشت :در این چارچوب، کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر در طول ماه‌های اخیر با معرفی بزرگان، اساتید و فعالان محیط زیست به کمیته نامگذاری شورا، تلاش داشته نام و یاد مشاهیر و فعالان محیط زیستی را گرامی داشته و به فعالان این حوزه یادآور شود که تلاش‌ها و خدمات ارزنده آنها فراموش شدنی نیست.

▪️به همین خاطر، یکشنبه ۱۳ تیرماه نام دو تن از عزیزان و فعالان فقید محیط زیست با رای نمایندگان شورا برای همیشه بر تارک شهر جاودانه شد. خیابان هشتم غربی و شرقی روبه‌روی بلوار باغ گیاه‌شناسی ملی ایران به نام شادروان مهندس «یاسر انصاری» و خیابان کوهپایه سوم واقع در دارآباد نیز به نام مهندس «هادی فهیمی» نامگذاری شد.

▪️پیش از این هم، معابری از شهر تهران به نام «مه‎لقا ملاح» مادر محیط زیست ایران، «هنریک مجنونیان» نویسنده، مترجم، استاد دانشگاه و فعال محیط زیست و «کامبیز بهرام سلطانی» استاد و فعال محیط زیست نامگذاری شده بودند. خیابانی هم به نام «جنگلبان» تغییر نام داده بودند.

▪️من امیدوارم این رویکرد فرهنگی، انسانی و سبز محور در مدیریت شهری دوره ششم نیز تداوم یافته و خیابان‌های بیشتری به نام قهرمانان محیط زیست تهران و ایران نامگذاری شوند.

▪️همچنین بر خود واجب می‌دانم از حمایت‌ها و خدمات دکتر حق‌شناس عزیز و سایر اعضای کمیته نامگذاری که در طول چهار سال گذشته، تلاش فراوانی برای زنده نگه داشتن نام فرهیختگان، بزرگان و نامگذاری درست معابر و خیابان‌های شهر داشته‌اند، تشکر کنم چراکه اگر این نگاه و رویکرد نبود، شاید چنین کاری ممکن نبود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: