• يکشنبه ٣٠ خرداد ١٤٠٠-٠٩:٣٧
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٨٤٤
تبریک رییس شورای اسلامی شهر تهران به رییس جمهور منتخب:

رییسی چهره ای معتدل است/خلا حضور زبان جذاب و برانگیزاننده شریعتی وچمران هنوز در جامعه حس می شود

محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران انتخاب آیت الله رییسی به عنوان رییس جمهور منتخب مردم را تبریک گفت و افزود: امیدواریم همه جریان ها سیاسی و نخبگان از رییس جمهور منتخب برای حل مشکلات مردم حمایت کنند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محسن هاشمی در آغاز سیصد و سومین جلسه شورا گفت:با تبریک به رییس جمهور منتخب جناب آقای رییسی، برای ایشان و دولت آینده در جهت عمل به وعده های ارائه شده در انتخابات و حل مشکلات اقتصادی ومعیشیتی جامعه آرزوی موفقیت داریم.

هاشمی افزود: انتخابات را پشت سرگذاشتیم، با وجود همه مشکلات و بی مهری ها، حضور مردم در پای صندوقهای رای قابل قبول بود.

وی ادامه داد: اصلاح طلبان با وجود ردصلاحیت همه کاندیداهای اعلامی خود، برای صیانت از انقلاب در صحنه حضور داشتند وباعث ایجاد رقابت و افزایش مشارکت شدند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با وجود سیاهنمایی های انجام شده در مورد رییس جمهور منتخب در فضای مجازی، ایشان را چهره ای معتدل می دانیم و همانگونه که جناب آقای رییسی گفتند دولت ایشان با ستادشان متفاوت خواهد بود.

هاشمی اظهار داشت: امیدواریم که همه جریانها و نخبگان از رییس جمهور منتخب برای حل مشکلات مردم حمایت کنند

محسن هاشمی همچنین با اشاره به سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و درگذشت دکتر علی شریعتی گفت: همچنین سالروز شهادت و فقدان دکتر چمران و دکتر شریعتی را گرامی می داریم، شریعتی و چمران، دو تن از روشنفکران دانشگاهی بودند که تاثیر زیادی در تئوریزه کردن گفتمان امام خمینی در بین نسل جوان و بسترسازی برای انقلاب و دفاع مقدس داشتند.

وی گفت: هنوز پس از چهاردهه، خلا حضور زبان جذاب و برانگیزاننده شریعتی وچمران را در جامعه حس می کنیم و اگر بجای ادبیات خشن و سلبی یا مایوس، با زبان شریعتی و چمران با نسل جوان سخن بگوییم، انقلاب جانی دوباره خواهد گرفت.

303-1

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: