• سه شنبه ٢٥ خرداد ١٤٠٠-١٤:٢١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٨٢١
مسجدجامعی مطرح کرد:

تغییر الگوی استفاده از ظروف یک بار مصرف تنها محدود به هیات‌های مذهبی نباشد

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره لایحه تغییر الگو و کاهش مصرف کیسه‌ها و محصولات یکبار مصرف گفت: همانطور که آقای هاشمی هم نظر دادند معتقدم نباید این موضوع صرف به هئیت‌های مذهبی محدود باشد.

احمد مسجدجامعی با بیان این مطلب افزود: برداشت‌ها متفاوت است؛ من فکر می‌کنم منظور آقای مهندس هاشمی هم این است که این موضوع را فقط به هیئت‌ها محدود نکنیم؛ خانه‌های هنرمندان هم از ما کمک دریافت می‌کنند، سمن‌ها هم از ما کمک دریافت می‌کنند بنابراین به آنها هم این موضوع را اعلام کنیم.

وی با بیان اینکه حتی شهرداری و شورای شهر در کارهای خود باید درباره مصرف ظروف یک بار مصرف و پلاستیکی این ملاحظه را داشته باشند، افزود: نکته این بود که شما چرا فقط هیئت‌ها را مطرح می‌کنید؟ بگویید تمام مراکزی که از شهرداری کمک می‌گیرند اعم از مراکز هنری، فرهنگی، خود شهرداری، سمن‌ها و شورایاری‌ها و همه این‌ها موظف به رعایت موضوع هستند.

وی در پایان گفت: از پیشنهاد قبلی اینطور برداشت می‌شد که ما فقط از هیئت‌های مذهبی خواسته‌ایم اینگونه عمل کنند اما اگر عام باشد بسیار خوب هست.

5-302

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: