• سه شنبه ٢٥ خرداد ١٤٠٠-١٠:٣٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٨١٦
الهام فخاری:

سه هزار ملک متعلق به مردم را پس گرفتیم/ امانت دار مردم در شورای شهر تهران بودیم

الهام فخاری عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: در شورای شهر پنجم از هر فرصتی برای توسعه محلات وحل مسائل محله‌ای استفاده کردیم.

 
به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران الهام فخاری با حضور در محله جیحون با بیان اینکه در شورای پنجم بنا به عهدی که با مردم داشتیم، برای پس گرفتن املاک شهر تلاشمان را کردیم، گفت: سه هزار ملک متعلق به شهرداری را تعیین تکلیف کردیم و این املاک برای منافع عمومی و برای مردم پس گرفته شد.
فخاری با بیان اینکه در شورای شهر پنجم برای توسعه محلات و حل مسائل محله‌ای از هر فرصتی استفاده شد، گفت: تمام اعضای شورای پنجم از هر فرصتی برای پیگیری حقوق و مطالبات مردم استفاده کردند. تهران مشکلات زیادی دارد و حالا نیاز به تداوم راه است.
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه مردم در این دوره پنجم مدیریت شهری چیزی از املاک نجومی نشنیدند و دست اندازی به اموال و املاک خود را ندیدند، تصریح کرد: ما در شورای شهر تهران امانت‌دار مردم بودیم و به عهد با مردم پایبند هستیم.
فخاری در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه دفاع از انتخابات دفاع از جمهور مردم است، گفت: برای همین همه ما برای دفاع از حق مردم باید پای صندوق رای بیاییم. کسانی هستند که به هر ترفندی متوسل می‌شوند تا مردم از انتخابات رویگردان شوند. نباید صحنه را ترک کرد و بلکه باید ترفندها را خنثی کنیم.
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه منافع عده‌ای در قهر با انتخابات است، گفت: منافع این افراد قطعا منافع مردم نیست و اگر منافعشان با مردم یکی بود نباید از مشارکت مردم هراس داشته باشند. من معتقدم بهترین تصمیم را مردم می‌گیرند و در روز ۲۸ خرداد می‌توانیم حماسه ای دیگر در دفاع از جمهوریت بسازیم.
وی ادامه داد: مردم حتما تفاوت بین کسانی که املاک را بین خودشان و دوستشان تقسیم کردند با کسانی که املاک شهر را از چنگ افراد خاص درآورده و به شهر بازگرداندند،  قائلند. ما هنوز باید در کنارهم باشیم تا بتوانیم شرایط سست قراردادهای کارکنان شهرداری را به قراردادهای پایدار تبدیل کنیم. این کار شدنی است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: