• دوشنبه ٢٤ خرداد ١٤٠٠-١١:٠٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٨٠١
مجید فراهانی؛

تلاش شورای شهر تهران برای احداث بیمارستان در منطقه 19

مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران از تلاش این شورا برای احداث نخستین بیمارستان در منطقه 19 خبر داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل از ایسنا، مجید فراهانی گفت: من بزرگ شده منطقه 19 هستم و به خوبی می‌دانم که این منطقه دارای پتانسیل و مزایایی است که کمتر منطقه‌ای از آن برخوردار است. یکی از این پتانسیل‌ها اراضی شهری فراوانی است که در جنوب این منطقه واقع شده و امکان تبدیل به فضای سبز دارد.

وی افزود: ما در شورای دوره پنجم تصویب کردیم یکی از کوره‌های آجرپزی واقع در این منطقه تبدیل به موزه شود. قطعا منطقه 19 به لحاظ فضای سبز مشکلاتی دارد و احداث بوستان در این منطقه در دستور کار این شورا قرار داشته است.

وی ادامه داد: از مهمترین مشکلاتی که از گذشته در این منطقه وجود داشته است، این بوده که شاهد احداث پروژه‌های بزرگ در آن نبوده‌ایم. به طور کلی پروژه‌های بزرگ و مهم در شمال تهران اتفاق می‌افتد و علت آن نیز تخصیص بودجه میان مناطق به صورت ناعادلانه بوده است که در گذشته این بودجه به صورت ناعادلانه میان مناطق شمال و جنوب تقسیم می‌شده است.

وی تاکید کرد: برای اولین بار در تاریخ شهرداری تهران بودجه‌ای برای پروژه‌های کوچک مقیاس گذاشته‌ایم و نگاه جدیدی در پروژه‌های محلی داشته‌ایم.

این عضو شورای شهر تهران با طرح این سوال که چرا نباید منطقه 19 یک بیمارستان داشته باشد، افزود: منطقه 19 در حالی بیمارستان ندارد که منطقه 2، 26 بیمارستان دارد. این به این معناست که اگر شهروندان این منطقه مریض شوند باید برای درمان به منطقه دیگری بروند لذا با پیگیری شهردار منطقه زمینی متعلق به شهرداری تهران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران مشخص شد تا در آن شاهد احداث نخستین بیمارستان این منطقه باشیم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: