• يکشنبه ٢٣ خرداد ١٤٠٠-١٦:٣٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٧٩٥
مسجدجامعی در صحن شورای شهر تهران:

گزارش از وضعیت بوستان‌های تهران در اولویت شهرداری قرار گیرد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران باید درباره نگهداشت و بهره‌برداری از بوستان‌های پایتخت پس از گذشت بیش از 4 سال گزارش دهد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران احمد مسجدجامعی که در جریان بررسی طرح «الزام شهرداری تهران به ارتقاء نظام فنی و اجرایی نگهداشت و بهره برداری از بوستان‌های فرا منطقه‌ای» جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران سخن می‌گفت، ادامه داد: ما در آخر دوره قبل شورا یعنی 20 اردیبهشت ماه چهارسال پیش مصوبه‌ای راجع به همین مسئله داریم و طبق آن  شهرداری تهران موظف بوده ظرف 3 ماه گزارش دهد؛ اکنون چهار سال گذشته اما هنوز آن گزارش ارائه نشده است.

وی با بیان اینکه آن مصوبه درباره مسئله‌ای که امروز مطرح شده هم صراحت دارد، افزود: گزارش شهرداری کجاست؟ 20 خرداد ماه چهار سال پیش در همین کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری که خود من هم عضو آن بوده‌ام تصویب شد، روی آن دقت هم شده و بوستان‌های محلی و بوستان‌های بزرگ مقیاس از هم تفکیک شده بودند.

 مسجدجامعی با بیان اینکه اتفاقاً نگاه غالب در آن مصوبه هم به پارک‌های بزرگ مقیاس بود، تصریح کرد:آن زمان پارک ولایت را داشتیم که بعد از افتتاح، ناتمام و بلاتکلیف ماند؛ شهرداری تهران در این زمینه و درباره بوستان‌های دیگر موظف به ارائه گزارش بوده که این گزارش ارائه نشده است.

وی گفت: در بخش بوستان‌ها آقای مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها انصافاً فعال هستند، اما ما نیازمند یک ساختار گزارش‌دهی هستیم که بر اساس آن این مصوبات مکمل تصمیمات پیشین باشد.

301-16

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: