• دوشنبه ١٧ خرداد ١٤٠٠-١٣:٠٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٧٢١

تسلیت حجت نظری برای درگذشت علی‌اکبر محتشمی‌پور

حجت نظری، عضو شورای شهر تهران وعضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر محتشمی‌پور را تسلیت گفت.

به گزارش معاونت ارتیاطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حجت نظری، عضو شورای شهر تهران وعضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر محتشمی‌پور را تسلیت گفت.
در متن تسلیت آمده است: 
"
انالله و اناالیه راجعون 
 
مرحوم سیدعلی اکبر محتشمی‌پور، جانبازی شجاع و سربازی جان بر کف برای کشور و یک انقلابی اصیل و شناسنامه‌دار بود. بزرگمردی که از سال‌های پیش از انقلاب مبارزه در راه اسلام و گرفتن حق مردم را آغاز کرد و پس از انقلاب نیز در مقابل بدعت‌ها و بدعهدی‌ها ایستاد. 
او اما صرفا یک چهره ملی نبود؛ مرحوم محتشمی پور از بنیانگذاران حزب‌الله لبنان هم محسوب می‌شود و به همین سبب هم همواره مورد خشم و غضب صهونیست‌ها و دشمنان اسلام هم قرار داشت و در همین راه نیز به درجه رفیع جانبازی نائل شد. 
ارتحال این مجاهد و شهید زنده را به عموم مسلمانان و خصوصا شیعیان و مردم ایران و نیز بیت معظم ایشان تسلیت عرض می‌کنم. ان‌شااله که آسایش آخرت به سبب سال‌ها مجاهدت در راه حق نصیب مرحوم محتشمی‌پور شود و راه و مرامش که آزادگی و شرافت بود تداوم پیدا کند. 
 
حجت نظری 
عضو شورای شهر تهران
"

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: