• سه شنبه ١١ خرداد ١٤٠٠-١٣:٠٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٦٩٧
در صحن شورا مطرح شد:

کنایه تمثیلی سخنگوی شورا به گزارش مقایسه ای شهردار با اقتباس از فرهنگ دهخدا/اگر معنی مقایسه در فرهنگ دهخدا درست است، گزارش شهردار به شورای شهر مقایسه ای نیست

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع گزارش تحویل و تحول شهرداری تهران گفت: گزارش شهردار، خواسته شورا مبنی بر مقایسه عملکرد را برآورده نکرده است

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران علی اعطا روز سه شنبه پس از ارائه گزارش پیروز حناچی اظهار داشت: بابت گزارش خوبی که مطرح شد تشکر می کنم؛ گزارش بسیار جامع و کاملی بود و مشخص است که مجموعه دستاورد مدیریت شهری در ۴ سال در این گزارش مطرح شده است.
 
وی افزود: اما موضوع بنده صورت‌بندی مقایسه است که در متن ماده واحده مصوبه شورای شهر بر آن تاکید شده بود.
 
اعطا با بیان اینکه در مصوبه شورا و ضرورت ارائه سند تحویل و تحول شهرداری تهران بر دو نکته تاکید شده بود، گفت: در مصوبه شورا بر دو نکته یکی این که گزارش بر مبنای گزارش سند تحویل و تحول سال ۹۶ باشد و دیگر اینکه گزارش با صورت‌بندی مقایسه ارائه شود؛ تاکید شده بود.
 
به گفته وی، این موضوع برای این است که همانطور که در جلسه تصویب گفته شد، مشخص شود مدیریت شهری چه چیزی را تحویل گرفته و چه چیزی تحویل می‌دهد.
 
وی ادامه داد: مجموعه اطلاعاتی که اکنون مطرح شد در واقع گزارش عملکرد بود و گزارش عملکرد خوبی بود که جای تقدیر دارد؛ اما این گزارش مقصود مصوبه را تأمین نمی‌کند.
 
اعطا با اشاره به معنی کلمه مقایسه؛ به معنی چیزی یا کسی را با چیزی یا کسی دیگر اندازه گرفتن و سنجیدن؛ خواست  در مهلتی که مقرر میشود برای تکمیل این گزارش، این مطالب در شکلی که مصوب پیش‌بینی کرده، صورت‌بندی شود.
8-299

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: