• دوشنبه ١٠ خرداد ١٤٠٠-١١:٠٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٦٨٥
حجت نظری در گفتگو با میزان؛

انتقاد عضو شورای شهر تهران نسبت به عدم جذب خانواده ایثارگران و شهدا در شهرداری

عضو شورای اسلامی شهر تهران به عملکرد روند استخدام خانواده ایثارگران و شهدا در شهرداری تهران انتقاد کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با میزان با اشاره لزوم اهمیت ویژه به خانواده شهدا و ایثارگران اظهار کرد: در مورد ادغامی که در اداره کل ایثارگران و اداره رفاه شهرداری تهران صورت گرفت شهرداری تهران بدون در نظر گرفتن نظر شورای شهر تهران پیش رفت و از روی عمد این کار را انجام داد.

وی افزود: اگر این موضوع در صحن شورای شهر مطرح می‌شد به هیچ عنوان رای لازم را نمی‌آورد و بعد از انتخابات احیا اداره کل ایثارگران صورت خواهد گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: ایثارگران حق و حقوقی دارند که باید به آن رسیدگی شود و در حال حاضر در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مشخص شده است که باید به این عزیزان و خانواده آن‌ها خدماتی ارائه شود، اما در شهرداری تهران این کار صورت نگرفته است و بنده بار‌ها نسبت به این موضوع تذکر دادم و اساسا شهرداری به دنبال بازی با قوانین است.

نظری بیان کرد: از سوی دیگر اشتغال به کار بخشی از فرزندان ایثارگران و شهدا در شهرداری تهران است، اما متاسفانه دیده شده این قانون اجرایی نشده است؛   همچنین در قانون آمده است که ۲۵ درصد از جذب سازمان‌ها و اداره‌های دولتی باید از خانواده ایثارگران باشد، اما در آخرین آزمون استخدامی شهرداری تهران چنین چیزی مشاهده نشده است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: