• دوشنبه ١٠ خرداد ١٤٠٠-٠٩:٥٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٦٨٢
در دویست و نود و نهمین جلسه شورا صورت میگیرد:

ارائه گزارش شهردار تهران از کارنامه مدیریت شهری شهرداری در دوره پنجم شورا

اعضای شورا در دویست و نود و نهمین جلسه بررسی گزارش شهردار تهران از کارنامه مدیریت شهری شهرداری در دوره پنجم شورا را در دستور کار دارند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، دویست و نود و نهمین جلسه علنی شورا، در روز سه‌شنبه یازدهم خرداد ماه 1400 از ساعت 8:45  لغايت 12 در محـل تالار شورا برگـزار مي‌شود.
در آغاز این جلسه، پیروز حناچی شهردار تهران گزارش و سند تحویل و تحول شهرداری تهران مبتنی بر کارنامه مدیریت شهری در دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران را ارائه می‌کند و سپس ادامه لایحه شهردار تهران در خصوص « برنامه اجرايي توسعه و تسهيل دوچرخه‌سواري در شهر تهران» از سر گرفته خواهد شد.
در ادامه یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به حفاظت از میراث طبیعی در بخشی از اراضی حریم جنوبی رشته کوه توچال و همچنین طرح اصلاح رویه ها و فرایند های حاکم و نحوه انجام فعالیت های خدمات شهری برای کاهش تلفات انسانی و نحوه حمایت از خانواده های متوفیان بررسی می‌شوند.
سپس طرح الزام شهرداری به ارائه برنامه عملیاتی احداث پارکینگ عمومی در شهر تهران و پارکینگ های زیرسطحی با رویکرد مشارکتی و همچنین  لایحه شهردار تهران در خصوص «اصلاح مصوبه الزام شهرداري تهران به تغيير الگو و كاهش مصرف كيسه‌ها و محصولات يك‌بارمصرف پلاستيكي و جايگزين كردن مواد قابل بازيافت غير پلاستيكي در كليه مراكز وابسته به شهرداري تهران» مورد بررسی قرار می‌گیرند.
در ادامه لایحه دیگر شهردار در خصوص « اصلاحيه مصوبه چگونگي محاسبه و اخذ بهاي خدمات مديريت پسماند (عادي)» و شصت و یکمین صورتجلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران بررسی خواهند شد.
همچنین گزارش حسابرس رسمي شوراي اسلامي شهر تهران در خصوص حسابرسي« سازمان نوسازي شهر تهران»، « سازمان ورزش و تندرستي شهرداري تهران»، « سازمان عمراني مناطق شهرداري تهران»، « سازمان مشاور فني و مهندسي شهر تهران» برای سال مالی ۱۳۹۴ مورد بررسی قرار می‌گیرند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: