• يکشنبه ٩ خرداد ١٤٠٠-١٢:١١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٦٦٥
محمد سالاری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:

راه‌اندازی ۷۵ ایستگاه دوچرخه هوشمند/ اقدامات مدیریت شهری باید براساس منفعت عمومی باشد

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: تمام برنامه‌ها و اقدامات مدیریت شهری باید مبتنی بر منفعت عمومی باشد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و تحریم‌های زیاد، شورای شهر دوره پنجم تلاش کرد تا به ارتقا کیفیت پایتخت توجه بیش از پیشی داشته باشد و فساد‌هایی که در گذشته وجود داشته را کاهش دهد و مسدود کند.
وی ادامه داد: در این دوره بیش از ۹۱ بوستان احداث شد، زیرا شهروندان درخواست‌های بسیار زیادی در این حوزه داشتند و همچنین راه‌اندازی ۷۵ ایستگاه دوچرخه هوشمند یکی دیگر از اقدامات شهری بوده است.
 
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران یادآور شد: نکته بسیار مهم این است که تمام برنامه‌ها و اقدامات مدیریت شهری باید مبتنی بر منفعت عمومی باشد نه اینکه برخی افراد تنها به اقلیت خاص توجه کنند.
 
سالاری یادآور شد: بسیاری از درختکاری‌ها هم در اولویت قرار گرفته و می‌توان گفت که بیش از ۳ هزار درخت در خیابان ولیعصر کاشته شده که حداقل ده ساله بودند، همچنین در تمام تهران سالانه بیش از ۱۰ هزار مورد اضافه طبقه داده می‎‌شد که در سال گذشته این انحرافات به صفر رسید.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: