• شنبه ١ خرداد ١٤٠٠-١٢:١٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٥٨٤
سخنگوی شورای شهر خبر داد:

امروز شهردار باید سند تحویل و‌تحول۱۴۰۰ به شورا ارسال کند / شهرداری گزاش می کند چه تحویل گرفته و‌چه تحویل خواهد داد

«علی اعطا» با انتشار مطلبی در صفحه توییتر خود، یادآور شد که ‏امروز شنبه ۱خرداد، شهرداری باید سند تحویل و تحول۱۴۰۰ را بر اساس مصوبه اریبهشت ماه به شورا ارسال کند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران «علی اعطا» با انتشار مطلبی در صفحه توییتر خود، یادآور شد که ‏امروز شنبه ۱خرداد، شهرداری باید سند تحویل و تحول۱۴۰۰ را بر اساس مصوبه اریبهشت ماه به شورا ارسال کند.
 
وی عنوان کرد: روز ۲۴‌ فروردین به پیشنهاد اینجانب و در قالب طرحی دوفوریتی، «ارایه گزارش و سند تحویل و تحول شهرداری تهران مبتنی بر کارنامه مدیریت شهری در دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران» به تصویب صحن رسید.
 
اعطا ادامه داد: بر اساس این مصوبه؛ «شهردار تهران موظف است گزارش و سند تحويل و تحول مديريت شهری تهران را با تأكيد بر اطلاعات دقيق و قابل استناد مبتني بر كارنامه مديريت شهری در دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران، بر مبناي گزارش و سند تحويل و تحول سال ۱۳۹۶ و با صورت‌بندی مقايسه‌ای در حوزه‌هاي مأموريتی شهرداری و گزارش و سند تحويل و تحول مذكور، حداكثر تا تاريخ سی و يكم ارديبهشت ماه سال ۱۴۰۰ تهيه و به شورای اسلامي شهر تهران ارسال كرده و در صحن علني شورا قرائت نمايد.»
 
سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: امیدوارم با ارایه، قرائت در صحن و انتشار عمومی این سند و گزارش؛ مقایسه مستند و دقیق آن چه در ۹۶ تحویل گرفتیم و آنچه در ۱۴۰۰ تحویل خواهیم داد برای شهروندان عزیز ممکن شود.
 
بر اساس این گزارش، طرح دو فوریتی «الزام شهرداری تهران به ارائه گزارش و سند تحویل و تحول شهرداری تهران مبتنی بر کارنامه مدیریت شهری دوره پنجم» به پیشنهاد «علی اعطا» سخنگوی شورای اسلامی شهر در صحن شورا مطرح و با رای موافق ۱۷ نفر از ۱۸ عضو حاضر در جلسه، تصویب شد.
 
وی در توضیح این طرح عنوان کرد که شورای پنجم بعد از یک دوره ۱۴ ساله مدیریت پیوسته یک جریان سیاسی و فکری و سیاست ها و جهت گیری های تقریباً یکسان، کار خود را آغاز کرد.
 
وی با بیان اینکه پس از آن تغییری ناشی از اراده و خواست مردم ایجاد شد، اظهار داشت: رای مردم مبنی بر این بود که این رویکردهای جاری باید تغییر پیدا کند و شهر تهران به گونه‌ای دیگر اداره شود.
 
سخنگوی شورای تهران تاکید کرد که این تغییر و اراده در انتخاب اعضای شورا، برنامه‌ها و شعارهایی که داده بودند متبلور شد و به تبع آن، اراده مردم در شورا ، شهرداری و رویکرد مدیریت شهری و برنامه و بودجه شهرداری حاکم شد.
 
وی یادآور شد: اعضای شورا در هفتمین جلسه دوره پنجم خود در تاریخ ۲۱ شهریور ۹۶ طرح دوفوریتی را تصویب کردند که بر اساس آن شهرداری تهران به تهیه و ارائه گزارش و سند تحویل و تحول مدیریت شهری حداکثر ظرف ۱۰۰ روز، ملزم شد .
 
اعطا با بیان اینکه شهردار وقت گزارش متناظری را تهیه و به شورا ارائه کردند، گفت: سند تحویل و تحول سال ۹۶ می گفت ما چه چیزی را تحویل گرفتیم و سند تحویل و تحول سال ۱۴۰۰ می گوید ما چه چیزی را تحویل خواهیم داد.
 
وی ادامه داد: سند تحویل و تحول سال ۱۴۰۰ گزارش روتینی که جنبه تبلیغاتی دارد و روابط عمومی ها آن را تعیین می کنند نیست بلکه گزارش مستند و دیتا محور در حوزه های مختلف است که با صورت‌بندی مقایسه‌ای برای مخاطب قابل فهم باشد .
 
عضو هیات رییسه شورای شهر تهران با بیان اینکه این سند توسط شهردار تهران در صحن شورا ارائه خواهد شد و قابلیت انتشار پیدا خواهد کرد، عنوان کرد: بر این اساس شهرداری تهران باید تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ سند را تهیه،  تنظیم و به شورای شهر ارسال و در صحن علنی شورا قرائت کند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: