• سه شنبه ٢١ ارديبهشت ١٤٠٠-١٣:٢٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٤٨٧
حسن خلیل‌آبادی؛

لزوم‌ حضور نماینده فرمانداری شهرستان ری در "کمیته راهبری اجرای طرح جامع مدیریت پسماند شهر تهران"

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری به منظور هدایت صحیح مسیر اجرای طرح، "کمیته راهبری اجرای طرح جامع مدیریت پسماند شهر تهران" با حضور اعضای ثابت و متغیر پیشنهاداتی را مبنی بر حضور نماینده فرمانداری ویژه ری در این کمیته مطرح و بر لزوم حضور فرمانداری تاکید کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حسن خلیل‌آبادی، در دویست و نود و سومین جلسه رسمی این شورا که روز سه شنبه، ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، گفت: از اعضای معزز شورای شهر و هیات رئیسه محترم که در جریان استعفای اینجانب مطالب و اعتراضاتم را مورد توجه قرار دادند، قدردانی می‌کنم. 
 
وی با بیان اینکه تکمیل اعتراضاتم در روزی که طرح جامع مدیریت پسماند شهر تهران مطرح شد را در قالب پیشنهاد عنوان خواهم کرد، گفت: آن زمان نسبت به نادیده گرفتن شهرری در طرح مذکور گله‌مند شدم، اما خوشبختانه خانم نوری به عنوان رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری پیشنهادی که مطرح خواهم کرد را پذیرفتند.
 
این عضو شورای شهر ادامه داد: وقتی پسماند در شهر تهران جمع آوری می‌شود به سمت شهرری می‌رود و روزانه نزدیک به ۹ هزار تن پسماند در آنجا دپو می‌شود. از این رو حوزه جغرافیایی و تقسیمات کشوری شهرستان ری ذی حق است که در "کمیته راهبری اجرای طرح جامع مدیریت پسماند" نقش داشته باشد.
 
وی با تاکید براینکه حضور یک نماینده از فرمانداری ری در کمیته مذکور به بهتر اجرایی کردن طرح کمک می‌کند، اظهار کرد: همچنین این امر سبب می‌شود در کمیته تعارضاتی که پسماند با شهرستان ری دارد کاهش یابد‌ و زمانی که نماینده فرمانداری در کمیته راهبری حضور داشته باشد بسیاری از مسائل رفع می‌شود. 
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش پیشنهاد داد: پیشنهاد می‌کنم به جای نماینده استانداری تهران حتما در یکی از ردیف‌هایی که جزو کمیته هستند فرمانداری ری قید شود تا ایرادی که طرح در مطالعه و اجرا داشت رفع شود.
 
این‌ پیشنهاد با ۱۶ رای موافق به تصویب رسید و بند مذکور اصلاح شد.
293-10

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: