• شنبه ١٨ ارديبهشت ١٤٠٠-١٠:٠٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٤٤١
سالاری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تحقق شفافیت در تمامی حوزه‌ها/ فساد و رانت به کمترین حد رسیده است

عضو شورای شهر تهران گفت: موضوع شفافیت باید در تمامی نهاد‌ها به صورت جدی پیگیری و اجرا شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم و اساسی در  دوره پنجم شورای شهر بحث شفافیت در تمامی حوزه‌ها بود که خوشبختانه می‌توان گفت که تا امروز تقریبا این شفافیت در تمامی تصمیم‌گیری‌های ما نهادینه شده است.

وی ادامه داد: برای مثال، توسعه محلات و مناطق غیربرخوردار شهر در اولویت جدی قرار گرفت و مسئله حقوق عمومی به عنوان مهم‌ترین اولویت امروز کشور مورد توجه قرار گرفت. همچنین مطالبات و دارایی‌های شهر که نزد برخی نهادها قرار گرفته بودند تا حد زیادی شناسایی شدند.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: گفتنی است که وقتی مردم به صورت دقیق در جریان تمام تصمیمات شورای شهر قرار بگیرند نه تنها شائبه تخلفات از بین می‌رود بلکه مجموعه مدیریت شهری هم  با دقت بیشتری تصمیم‌گیری می‌کند پس موضوع شفافیت باید در تمامی نهادها به صورت جدی پیگیری و اجرا شود.

سالاری یادآور شد: فساد، رانت و امضاهای طلایی خوشبختانه به کمترین حد خود رسیده و همچنین بدهی پیمانکاران و بخشی از بدهی بانک‌ها هم پرداخت شده است، امیدواریم تا پایان کار این دوره بتوانیم به صورت مفید به مردم خدمت کنیم تا نارضایتی نباشد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: