• يکشنبه ١٢ ارديبهشت ١٤٠٠-١٢:٣٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٤١١
زهرا نژاد بهرام:

نظارت بر توزیع واکسن باید متمرکز باشد

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شنیده ام که برخی از کارمندان بهشت زهرا (س)به غیر از تطهیرکنندگان از سهمیه واکسن استفاده کرده اند، گفت: نظارت بر توزیع واکسن باید متمرکز باشد تا از وقوع مسائل تخلف زا پیشگیری شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا نژادبهرام، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره تخلفات انجام گرفته در شهرداری تهران در موضوع واکسیناسیون اظهارداشت: همه افرادی که تخلف کرده باید معرفی شوند و اقدامات قانونی در این خصوص از سوی مراجع ذیربط  باید در اسرع وقت صورت پذیرد.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا موضوع استیضاح یا طرح سوال از پیروز حناچی شهردار تهران به دلیل تخلفات مربوط به استفاده از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان و تطهیرکنندگان بهشت زهرا توسط برخی از مدیران و کارمندان شهرداری در شورای شهر مطرح است، افزود: خیر ولی برای پیشگیری از وقوع تخلف احتمالی لازم است لیست گروه های هدف در سامانه شفافیت منتشر شود.
 
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: من هم موضوع تخلف در زمینه واکسیناسیون در بهشت زهرا را شنیده ام و درخواست انتشار اسامی استفاده کنندگان از سهمیه واکسن تطهیرکنندگان را دارم.
 
وی بیان داشت: نظارت بر توزیع واکسن باید متمرکز باشد تا از وقوع مسائل تخلف زا پیشگیری شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: