• پنج شنبه ٩ ارديبهشت ١٤٠٠-١٦:٥٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٣٨٣
حجت نظری در گفتگو با ایرنا:

دوبار از شهرداری خواستم اسامی دریافت کنندگان واکسن را منتشرکند

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حجت نظری، عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران درگفتگو با ایرنا بیان کرد:
 
طی یک ماه گذشته دوبار در تذکراتی که در صحن شورا داشتم، تاکید کردم که هم ستاد ملی مقابله با کرونا و هم شهرداری تهران باید اسامی دریافت کنندگان واکسن کرونا را به طور شفاف اعلام کنند. اما متاسفانه شهرداری تهران هم به این موضوع توجهی نداشت.
 
آنچه امروز درباره تزریق خارج از نوبت واکسن کرونا مطرح شده صرف نظر از اینکه چقدر صحت داشته یا نه، درواقع پیامد بی‌توجهی به تذکرات قبلی است که مطرح کرده بودم.
 
شخص شهردار تهران باید پاسخ دهد که چرا تاکنون اسامی دریافت کنندگان واکسن کرونا را در سامانه شفافیت منتشر نشده است.  آیا ایشان منتظر انتشار چنین خبری بودند تا نسبت به انتشار اسامی در سامانه مذکور دستور دهند؟  
 
مساله تزریق واکسن به طور جدی از سوی شورا بررسی شده و در صورت صحت، فرد یا افراد متخلف باید به دستگاه قضایی معرفی شود.  چنین افرادی اجازه فعالیت در شهرداری تهران را ندارند و حتما باید از مجموعه شهرداری تهران منفصل شوند، مسئول اجرای این مهم هم شخص شهردار است.
 
سامانه شفافیت با هدف مبارزه با فساد ایجاد شده بود، اما متاسفانه گویا به نوشداروی بعد از مرگ بدل شده و امیدوارم در شفاف سازی امور مربوط به شهرداری دست بالا را داشته باشد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: