• شنبه ٢٨ فروردين ١٤٠٠-٠٨:٥٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٢١٣
ناهید خداکرمی درباره آخرین وضعیت کرونا در تهران اظهار داشت:

فوت ۲۶ هزار و ۲۰۰ تهرانی به دلیل کرونا/فاجعه در پایخت رو به گسترش است

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با اشاره به فوت ۲۶ هزار و ۲۰۰ تهرانی به دلیل کرونا گفت: ابتدای شیوع کرونا تاکنون انباشت محدودیت هایی داشته‌ایم که پاسخگو نبوده و اثر چندانی نداشته است.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تهران ناهید خداکرمی، رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت کرونا در تهران اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز ۲۶هزار و ۲۰۰ تهرانی جان خود را به دلیل این ویروس از دست داده اند و فاجعه ناشی از این بیماری روز به روز در حال گسترش است.

وی افزود: روز گذشته ۱۱۵ نفر به دلیل این بیماری طبق آمار بهشت زهرا فوت شده‌اند و متاسفانه این در حالی است که شورای شهر تهران در ستاد مقابله با کرونا نماینده‌ای ندارند و در ستاد ملی کرونا هم علی‌رغم اینکه شهردار باید حضور داشته باشد و تهران قلب ایران محسوب می شود نماینده از مدیریت شهری نیست.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه سعی کردیم صدای مردم را به گوش مسئولان برسانیم، گفت: شورای شهر تهران مصوبات خوبی در زمینه مقابله با کرونا داشته و این در حالی است که حتی یک ریال از بودجه به شهرداری تهران تعلق نگرفته و حتی فروردین سال گذشته در شهرداری وسایل حفاظت شخصی برای بیمارستان‌ها ارسال کرد و سوله های مدیریت بحران نیز آماده اختصاص یافته اند به بیماران مبتلا به کرونا و ارائه خدمات به آنها هستند.

خداکرمی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون انباشت محدودیت هایی داشته‌ایم که پاسخگو نبوده است گفت: در حال حاضر چاره‌ای جز واکسیناسیون نیست و امیدواریم هرچه سریعتر مشکلات اجرایی شدن این موضوع برطرف شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: