• پنج شنبه ٢٦ فروردين ١٤٠٠-١٧:٣٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٢٠٧
محسن هاشمی در گفت و گو با ایلنا:

شهرفروشی و قانون فروشی نکردیم/ صیانت از فضای سبز را جدی دنبال کردیم

رئیس شورای شهر تهران گفت: شورای شهر آرامی داشتیم و اجازه ندادیم پرسنل شهرداری زیاد شوند و حتی ده هزار نفر را کم کردیم.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل از ایلنا، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران با حضور در برنامه «سعادت آباد» رادیو گفت و گو درباره عملکرد شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که چه نمره‌ای به کارنامه ۴ساله شورای شهر می‌دهید؟ گفت: به شورای شهر نمره ۱۵ می‌دهم. البته بعضا این اتفاق افتاده است که نتوانستیم انتظارات مردم را کاملا تحقق بخشیم اما عملکرد شورا با شهرداری فرق می‌کند. 

او ادامه داد: ما شهرفروشی نکردیم، قانون فروشی نکردیم، با رانت خواری مواجهه جدی کردیم، صیانت از فضای سبز را جدی دنبال کردیم، توسعه حمل ونقل عمومی را خیلی پیگیری کردیم اما از بخش دولت موفق نبویدم تا منابع را تامین کنیم. 

هاشمی گفت: حدود ۳۹ کیلومتر از خطوط مترو را تمام کردیم، اما در تجهیز دچار مشکل شدیم، همچنین در بافت فرسوده مصوبات خوبی داشتیم. البته در بحث آسیب‌های اجتماعی خیلی خوب پیش نرفتیم. 

رئیس شورای شهر تهران گفت: در مجموع شورای شهر آرامی داشتیم و اجازه ندادیم پرسنل شهرداری زیاد شوند و حتی ده هزار نفر را کم کردیم. 

او در واکنش به اینکه به این شوا لقب شورای نامگذاری را داده‌اند اظهار کرد: برای ما حاشیه ساختند. ما تعداد زیادی نامگذاری کردیم و چند مورد از نظر برخی خوب فرض نشد، مثلا درباره نامگذاری خیابانی به نام آقایان بازرگان و شجریان گفتند چرا این اسامی را گذاشتید. 

هاشمی گفت: یکی دو مورد تذکر جدی صورت گرفت که فورا آن را لغو کردیم اما بقیه که تذکر جدی نبود را نامگذاری کردیم. باید به این نکته اشاره کنم که موضوع نامگذاری از وظایف شورا است اما حساسیت روی آن ایجاد شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: