• جمعه ٢٠ فروردين ١٤٠٠-١٧:٣٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١١٤٠
نژادبهرام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

آخرین وضعیت بافت فرسوده در پایتخت/ حرکت ما به سمت نوسازی است

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران درباره بافت فرسوده در پایتخت توضیحاتی داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا نژادبهرام عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت بافت فرسوده در تهران اظهار کرد: در حال حاضر طرح بازآفرینی شهری در شورای شهر بررسی می‌شود و تمام تمرکز ما بر روی آن است.

وی ادامه داد: تسهیلات و مصوبات بسیار زیادی در شورای شهر برای بهبود بافت فرسوده در تهران وجود دارد که انشالله به زودی مردم می‌توانند از آن استفاده کنند و حرکت ما هم به سمت نوسازی است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی تهران تصریح کرد: میزان بافت فرسوده ما ۳ هزار و ۲۶۸ هکتار بود که هزار و ۴۰۰ هکتار دیگر به آن اضافه شد و مجوزش را هم از شورای عالی معماری و شهرسازی دریافت کردیم تا کار‌ها با سهولت انجام شود.

نژادبهرام یادآور شد: شهرداری تسهیلات خود را به طور مداوم پرداخت می‌کند و بهسازی محلات در اولویت کار آن‌ها است تا رونق به این مناطق برگردد، اما جای نگرانی نیست و اقدامات در دست انجام است.

وی گفت: دولت هم برای هر واحد مسکونی ۵۰ میلیون تومان وام به مالکان بافت فرسوده داده و انشعبات آن‌ها رایگان است البته سازمان نوسازی شهر تهران هم نسبت به این موضوع اهتمامات زیادی انجام داده است و هر هفته کمیته زیرساخت تشکیل می‌شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: