• سه شنبه ١٧ فروردين ١٤٠٠-١٢:٥٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١١٠٥
حجت نظری:

شهرداری باید برای هر اقدامی مصوبه شورا را دریافت کند/ برنامه های ویژه برای ماه مبارک رمضان داشته باشیم

نظری با بیان اینکه اقدامات شهرداری در نوروز ۱۴۰۰ نسبت به سال‌های گذشته هم ضعیف‌تر بود تاکید کرد: شهرداری باید برای هر اقدامی مصوبه شورا را دریافت کند. بر همین اساس در ماه رمضان برای ضیافت الهی برنامه ویژه داشته باشیم تا کم کاری‌های نوروزمان جبران شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، حجت نظری در دویست و هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورا پس از استماع گزارش محمدرضا جوادی یگانه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در خصوص اقدامات انجام شده در نوروز سال ۱۴۰۰ ، ضمن تسلیت شهادت دو محیط بانی ایرانی در زنجان و تشکر از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: از چند جهت نمیتوان به کارنامه معاونت مذکور در نوروز نمره قبولی داد.

او به واکنش یک هموطن بوشهری درباره مساله حاجی فیروز اشاره کرد و نقل کرد: تا زمانیکه  بخشنامه پرهیز از استفاده حاجی فیروز صادر نشده بود فکر نمی‌کردیم حاجی فیروز به ما طعنه می‌زند. و با این اقدام به موضوع نژادی دامن زده شد، با وجود اینکه پیش از این به آن فکر هم نمی‌کردیم.

او در همین راستا تشریح کرد: نمی‌شود بر اساس یک فرضیه بخشنامه بدهیم و‌ شهر و مملکتی را به هم بریزیم. لذا خواهش می‌کنم شهر و شهروندان را در ای شرایط دشوار ملتهب تر نکنید.

نظری با بیان اینکه ما در شرایط موجود نیاز به نشاط داریم گفت: اما اقدامات شهرداری در نوروز ۱۴۰۰ نسبت به سال‌های گذشته هم ضعیف‌تر بود و در واقع  به استقبال نوروز نرفتیم.

نظری گفت: شهرداری باید برای هر اقدامی مصوبه شورا را دریافت کند و خواهش می‌کنم در ماه رمضان برای ضیافت الهی برنامه ویژه داشته باشیم تا کم کاری‌های نوروزمان جبران شود.

7-284

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: