• سه شنبه ١٧ فروردين ١٤٠٠-١١:١٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٠٩٨
سید حسن رسولی:

گسلی به نام سفید پوستی یا رنگین پوستی در جامعه ایران وجود ندارد

سید حسن رسولی درباره ماجرا حاجی فیروز در برنامه های نوروزی شهرداری تهران گفت: معتقدم در جامعه ایران گسلی به نام سفید پوستی یا رنگین پوستی نداریم و این ورود صحیحی نبود.

 

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سید حسن رسولی نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه  شورای شهر تهران در واکنش به گزارش جوادی یگانه درباره برنامه های نوروز 1400 گفت: از اقدامات علمی شهرداری در این حوزه سپاسگزاری می کنم که تنها نهادی بود که در شرایط افسردگی پایتخت اقدامات خوبی در جهت شادمانی شهروندان انجام داد. اما در بخش نظری فکر می کنم نیاز به اصلاح و بازنگری این رویکرد وجود دارد.

رسولی درباره ماجرای حاجی فیروز در برنامه های نوروزی شهرداری گفت: معتقدم در جامعه ایران اساسا گسلی به نام سفید پوستی یا رنگین پوستی نداریم و این ورود صحیحی نبود. مهمتر از این در مجموعه مدیریت شهر آقای جوادی یگانه به عنوان استاد تمام جامعه شناسی و آقای حق شناس به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی  اجتماعی و هیات مدیره خانه تئاتر و هنر آیینی در موضوع واحد مواضع متفاوتی اتخاذ کردند. صرف نظر از این که ورود به حوزه فرهنگی آن هم سیاست گذاری فرهنگی ارتباطی به شهرداری ندارد و به فرض این که داشته باشد، بخشنامه پذیر نیست.

او افزود: آقای جوادی یگانه بپذیرید که از اصحابی که به آنها اشاره کردم دعوت کنند و در قالب یک بیانیه به آثار و پیامدهای این اقدام در حوزه نظری پایان دهند و آنچه در این حوزه انجام شده را اصلاح کنند.

2-284

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: