• يکشنبه ١٥ فروردين ١٤٠٠-١١:٢٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٠٧٦
سخنگوی شورای شهر تهران:

رویداد تهران ۱۴۰۰ متناسب با انتظارات نبود / مصوبات بر زمین مانده شورای شهر اجرا شود

علی اعطا سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تاکید بر اینکه باید مصوبات روی زمین مانده شورا در ماه‌های باقی مانده شورا، اجرایی شود گفت: بر این اساس بنا بود در نوروز برنامه های مشخصی در قالب لایحه تهران ۱۴۰۰ اجرا شود و در باقیمانده ماه های فصل بهار و تابستان نیز برنامه‌های مشخص اجرا شود اما عملاً چیزی دیده نشد .

به گزارش معاونوت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران «علی اعطا» در جریان دویست و هشتاد و سومین جلسه شورای شهر سال نو را به شهروندان تهرانی و همکاران شورا و شهرداری تبریک و همچنین درگذشت همسر نایب رئیس شورای شهر را به وی تسلیت گفت.

وی  در رابطه با تهران ۱۴۰۰ تذکر داد و گفت: شورای شهر به پیشنهاد دکتر خداکرمی طرحی را تصویب کرد و شهرداری را ملزم به ارائه لایحه در این خصوص کرد.

 وی با بیان اینکه درباره این لایحه در جلسات هم اندیشی وقت زیادی گذاشته شد، افزود: بحث زیادی روی این لایحه انجام و در جلسات هم اندیشی شهردار تهران به اتفاق ۸ معاون توضیح مفصلی درباره آن ارائه کردند.

اعطا ادامه داد: بر این اساس بنا بود در نوروز برنامه های مشخصی در قالب لایحه تهران ۱۴۰۰ اجرا شود و در باقیمانده ماه های فصل بهار و تابستان نیز برنامه‌های مشخص اجرا شود اما عملاً چیزی دیده نشد .

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه بخشی ناشی از شیوع کرونا هست اما در نهایت برنامه‌ای که یک رویداد است و معنایش این است که در یک مقطع مشخصی شاهد مجموعه وقایع باشیم، گفت: عملاً هیچ اطلاعی درباره این رویداد در دست نیست و چیزی دیده نشد.

وی خطاب به هیئت رئیسه شورای شهر درخواست کرد در این خصوص از شهردار محترم توضیح خواسته شود؛ چرا که وقتی برای موضوعی دو یا سه سال صحبت می شود و بعد از آن مقطع زمانی اتفاقی نمی افتد، صورت خوشی ندارد.

 مصوبات بر زمین مانده شورا اجرا شود

سخنگوی شورای شهر تهران با ارائه تذکر دیگری اظهار داشت شورای پنجم با یک رویکرد مشخص و منسجم و یکپارچه بر سر کار آمد و اعضای شورا با  مجموعه اظهارنظرها که شامل نطق، ذکر و ... رویکرد شورا را تبیین کردند اما عملاً نمایش عینی رویکردها در مصوبات شورا متبلور می‌شود.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از مصوبات شورا عمل نشده است، گفت: بخش قابل توجهی از مصوبات یا در زمان مقرر عمل نشد یا کنار گذاشته شد و یا به شکل دیگری دنبال شده است.

اعطا با بیان اینکه مصوبات انجام نشده شورا را احصا کردیم، گفت: خواهشم این است که تدبیری اندیشیده شود که مصوبات روی زمین مانده شورا در ماه‌های باقی مانده شورا، اجرایی شود.

283-4

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: