• سه شنبه ٢٦ اسفند ١٣٩٩-١٥:٠٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٠٣٣
محسن هاشمی در جمع خبرنگاران؛

روند احداث تصفیه خانه های پایتخت با مجوز شورا به آبفا ادامه دارد

رییس شورای اسلامی شهر تهران در تشریح آخرین جلسه شورای شهر تهران در سال 1399 با اشاره به ارائه گزارش عملکرد شرکت آبفا در صحن شورا گفت: خوشبختانه این احداث تصفیه خانه ها روند خوبی داشته و لذا اجازه داده شد همین کار را درسال 1400 برای اتمام این پروژه ها ادامه یابد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محسن هاشمی در حاشیه دویست و هشتاد و یکمین جلسه شورا و در جمع خبرنگاران گفت: امروز قبل از جلسه علنی و به جای جلسه هم اندیشی تصمیم گرفتیم مراسم افتتاح سه ایستگاه مترو و رونمایی از 40 دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید برگزار کنیم که بدین تریتب 7.5 کیلومتر مترو به خط 6 افزوده شد و مردم شمال غرب تهران نیز به شبکه مترو متصل شدند که جای تبریک دارد.

وی  افزود: جلسه علنی امروز با دستور اجازه فروش دو ملک به شهرداری آغاز شد که برای استفاده از بودجه غیر نقدی مطرح شد و نیز گزارشی که شرکت آبفا از تامین اعتبار برای پروژه های آب و فاضلاب شهر تهران ارائه شد همراه بود.

هاشمی گفت: بر اساس گزارش شرکت آبفا 600 میلیارد تومان از طریق عوارضی که نسبت به عوارض مصرف آب تصویب شده بود شرکت آبفا دریافت داشته که در پروژه های آب و احداث تصفیه خانه ها هزنیه شده است.  

رییس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد:  خوشبختانه این احداث تصفیه خانه ها روند خوبی داشته و لذا  اجازه داده شد همین کار را درسال  1400 برای اتمام این پروژه ها ادامه یابد.

محسن هاشمی در ادامه با اشاره به روند تصویب نهایی  بودجه گفت: لایحه بودجه به هیات تطبیق فرستاده شده و تاکنون که مشکل اساسی در آن  دیده نشده و ما منتظر نامه فرمانداری هستیم که اگر مشکلی وجود داشت جلسه فوق العاده به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای شهروندان تهرانی و تبریک سال جدید گفت: اولین جلسه این شورا در سال 1400  در روز 15 فروردین ماه برگزار خواهد شد.

15-281

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: