• يکشنبه ١٧ اسفند ١٣٩٩-١٣:٣٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٩٥٢
سید ابراهیم امینی در جمع خبرنگاران اعلام کرد:

موافقت شورا با بررسی درخواست اصلاح بودجه 99 شهرداری تهران

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: لایحه دو فوریتی اصلاح بودجه سال 99 از سوی شهرداری اعلام وصول شد که اعضای شورا با یک فوریت این لایحه برای بررسی بیشتر موافقت کردند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سید ابراهیم امینی در پایان دویست و هفتاد و هشتیمن جلسه شورا که ریاست جلسه شورا را به عهده داشت در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز بررسی طرح دو فوریتی اختصاص کمک 5 میلیارد تومانی شهرداری تهران به زلزله زدگان سی سخت در دستور قرار گرفت که این طرح با امضای همه اعضای حاضر در صحن اعلام وصول شد. خوشبختانه این طرح به اتفاق آرا در فوریت و متن تصویب شد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین در خصوص اینکه آیا اختصاص این مبالغ به شهر های دیگر قانونی است یا نه ، گفت: این یک سنت حسنه ای است که از قدیم وجود داشته و از طرفی تهران به عنوان رنگین کمان اقوام در کل ایران مطرح است. لذا  انتظار مردم ایران این است که  در شادی و غم ها و کم و کاستی ها تهران در کنارشان باشد لذا این رویه همیشه ادامه  داشته و از این به بعد هم ادامه خواهد یافت .

امینی در ادامه افزود: امروز همچنین لایحه دو فوریتی اصلاح بودجه سال 99 از سوی شهرداری اعلام وصول شد که اعضای شورا با یک فوریت این لایحه برای بررسی بیشتر موافقت کردند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه افزود: ادغام دو معاونت برنامه ریزی و توسعه امور شورا و نیز معاونت توسعه منابع انسانی که از جلسه قبل باقی مانده بود نیز در این جلسه پایان یافت و نیز لایحه شهردار در خصوص اساسنامه سازمان های وابسته به شهرداری و آیین نامه مالی و معاملاتی و استخدامی این سازمان ها در این جلسه مطرح شد.

278-12

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: