• يکشنبه ١٠ اسفند ١٣٩٩-١٨:٥٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٨٩٥
الهام فخاری در جلسه شورای استان تهران که در شهرستان رباط‌کریم برگزار شد، گفت:

توزیع عادلانه فرصت‌ها در همه شهرستان‌های استان تهران

رئیس شورای استان تهران معتقد است در نهادهای شورایی تجربه اختلاف‌نظر وجود دارد و اینکه باید قانون ملاک حل‌و‌فصل اختلاف‌نظرها باشد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، الهام فخاری در جلسه شورای استان تهران که در شهرستان رباط‌کریم برگزار شد، گفت: «جهش عمرانی در راستای تحقق سند مهم گام دوم انقلاب، موضوع بسیار پراهمیتی است.  مسئله‌ای که رهنمودهای رهبری بر 7 اصل اساسی این سند برای نسل جوان مورد توجه قرار گرفته که خوشبختانه بخش زیادی از این اصول در قالب فعالیت‌های شهرستان رباط‌کریم تجلی پیدا کرده است. تأکید بر دسترسی آسان به امکانات و عدالت موضوع مهمی است که خوشبختانه در سطح شهرستان رباط کریم گام‌های اساسی برای تحقق آن برداشته شده است. استان تهران متأثر از قرارگیری پایتخت و رویکردهای کلان بوده و این امر باعث شده فرصت‌ها و تهدیدهای بسیاری برای شهرستان‌های استان تهران ایجاد شود. امیدواریم توزیع عادلانه فرصت‌ها در همه شهرستان‌های استان به‌ویژه رباط‌کریم محقق شود.» 

او ادامه داد: «قطعا اولویت قانون بر سلیقه را باید مدنظر قرار دهیم و هر اقدام و قدمی باید در جهت تأمین منافع و خواست مردم باشد. همه ما در نهادهای شورایی تجربه اختلاف‌نظر را داریم اما باید قانون را ملاک این اختلاف‌نظرها قرار دهیم.» 
فخاری یادآور شد: «با وجود گذشت دهه‌ها، شبکه خطوط ریلی استان تهران(طرح جامع حمل و نقل ریلی) از دهه‌۵۰ معطل مانده بود؛ اما در سال‌۹۸ این موضوع مصوب و ابلاغ شد که قطعا با آن می‌توانیم با قوت از حقوق مردم در سطح استان تهران دفاع کنیم. امیدواریم با تلاش‌مان موجب افزایش آبروی شوراها باشیم و دوستانمان در ششمین دوره شورا ریل‌گذاری کنند و ادامه‌دهنده مسیر توسعه باشند و با کاستن از خطاها موجب افزایش رضایتمندی شهروندان شوند. همکارانم در دوره پنجم شورا نیز باید تا روز و ساعت آخر با تلاش خود مثمر‌ثمر باشند.»

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: