• شنبه ٩ اسفند ١٣٩٩-١٢:٤٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٨٧٩
زهرا نژاد بهرام:

واکسیناسیون تطهیرکنندگان باید در اولویت وزارت بهداشت باشد

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه تا این لحظه هنوز واکسیناسیون تطهیرکنندگان بهشت زهرا(س) انجام نشده است، گفت: این موضوع باید در اولویت وزارت بهداشت باشد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران زهرا نژاد بهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره زمان زمان واکسیناسیون تطهیرکنندگان و پرسنل بهشت زهرا اظهارداشت: سعید نمکی، وزیر بهداشت اخیرا اعلام کرد که این موضوع مد نظر وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا است و بزودی آغاز می شود ولی تا این لحظه هنوز اقدامی صورت نگرفته و امیدواریم هرچه زودتر محقق شود.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا اقدامات زیادی بدون هیچ خللی جهت تطهیر، تغسیل و کفن و دفن متوفیان کرونا در بهشت زهرا (س) صورت گرفته و لازم است هرچه سریع تر واکسیناسیون تطهیرکنندگان  و این گروه پرخطر نیز انجام گیرد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران همچنین درباره سرانجام پرونده دو شهردار دستگیر شده تهران گفت: این دو شهردار هنوز بازداشت اند و پرونده آنها در دست بررسی است.

به گزارش فارس، هفته گذشته سعید نمکی وزیر بهداشت در برنامه ای با انتقاد از بی توجهی برخی به موضوع کرونا گفت؛ «مرا وزیر مرده شورخانه صدا بزنید» که این موضوع با واکنش شورای شهری ها همراه شد و از وزیر بهداشت خواسته شده ضمن تجلیل از کارکنان بهشت زهرا از آنان عذرخواهی کند. پس از این موضوع و طی 3 روز بعد نمکی اعلام کرد تا چایان هفته واکسیناسیون کارکنان بهشت زهرا آغاز می شود که البته تا این لحظه به گفته شورای شهری ها اقدامی صورت نگرفته است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: