• چهارشنبه ٦ اسفند ١٣٩٩-١٤:١٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٨٤٧
الهام فخاری؛

تصویب طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت از مطالبات اصلی شورای عالی استان تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ضمن حضور در دفتر مرکزی خط ۶ مترو در جریان آخرین وضعیت تکمیل ایستگاههای خط ۶ قرار گرفت و در بازدید از ایستگاه یادگار امام (ره)، تصویب طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت را از مطالبات اصلی شورای عالی استان تهران دانست.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل از ایسنا فخاری عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز با تبریک روز مهندسی به مدیران و دست‌اندرکاران مترو تهران، یکی از نقاط قوت جامعه ایرانی را توانمندی‌های مهندسان آن برشمرد و اقدامات شرکت مترو در سخت‌ترین دوران اقتصادی کشور را تحسین برانگیز توصیف کرد.
وی تصویب طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت را از جمله مطالبات اصلی شورای عالی استان تهران قلمداد کرد و این اتفاق مهم را برای پایتخت بسیار مهم دانست.
فخاری توسعه خطوط و ایستگاه های مترو را راهکاری اساسی برای رفع مشکل آلودگی هوا و همچنین ترافیک تهران برشمرد و بر لزوم حمایت حداکثری از این شبکه حمل و نقل عمومی تاکید کرد.
بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، در ادامه، حاضران از ایستگاه مترو یادگار امام (ره) در خط ۶ بازدید مفصلی داشتند و این ایستگاه قرار است ظرف هفته‌های آینده به بهره برداری برسد.

علی امام مدیرعامل شرکت مترو ضمن تشریح اقدامات انجام شده در شبکه خطوط مترو طی دوره جدید مدیریت شهری، به اهم فعالیت‌های زیرساختی از جمله احیاء برخی بخش ها و نیز اصلاح ساختار کلی شرکت مترو پرداخت.
وی در ادامه صحبت‌های خود بر این نکته تاکید کرد که هدف شرکت در این دوره مدیریت شهری، تکمیل حداکثری های ایستگاه های باقی مانده و رفع نواقص خطوط بود اما با این حال تاکنون حدود ۵ کیلومتر حفاری‌های مربوط به توسعه مسیر خطوط نیز انجام شده است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: