• سه شنبه ٥ اسفند ١٣٩٩-١٩:٤١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٨٣٩
سید ابراهیم امینی بیان کرد:

مطالعات باید در راستای برنامه‌ریزی منسجم‌تر باشد

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سید ابراهیم امینی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جریان دویست و هفتاد و پنجمین جلسه این شورا که صبح روز سه‌شنبه ۵ اسفندماه ۱۳۹۹ در محل شورا برگزار شد در جریان بررسی ادغام دو معاونت برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا و معاونت منابع انسانی شهرداری تهران در موافقت با قرارگیری مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران ذیل معاونت جدید با بیان اینکه انسجام بخشی و کارایی بیشتر تشکیلات مدیریت شهری هدف اصلی ادغام دو معاونت است گفت: هدف از انجام مطالعات، مطالعات برای مطالعات نیست، بلکه مطالعات برای برنامه‌ریزی منسجم و قوی‌تر انجام می‌گیرد. بنابراین باتوجه به اینکه شهردار فرصت کافی برای نظارت بر مرکز مطالعات ندارد. لذا باتوجه به اصلاح و ادغام دو معاونت برنامه‌ریزی و منابع انسانی با رای اکثریت اعضا، بلید سعی شود این اصلاح در مسیر کارایی بیشتر باشد.
 
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا ادامه داد: برنامه‌ریزی زمانی موفق است که مطالعات در خدمت برنامه‌ریزی باشد و نمی‌توان شرایطی را متصور شد که هریک از این دوبخش به‌صورت جداگانه و هریک برای خود دست به فعالیت بزنند. البته بدیهی است مرکز مطالعات چه زیرمجموعه معاونت برنامه‌ریزی باشد و چه نباشد، کماکان مرکز مطالعات شهر تهران است و این مساله، امری روشن است.
 
عضو شورای شهر افزود: معاونت برنامه‌ریزی نیز معاونتی تازه تاسیس نیست و از گذشته جایگاه خاص خود را در پیشبرد امور شهری داشته و هم‌اینک برای انسجام‌بخشی و کارایی بیشتر با معاونت منابع انسانی کنار بکدیگر قرار گرفته و ادغام شده‌اند، بنابراین قرارگیری مرکز مطالعات ذیل معاونت برنامه‌ریزی مغایر با اهداف این مرکز نیست.
16-275

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: