• شنبه ٢ اسفند ١٣٩٩-١٧:٠٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٧٨١
آروین:

الکترونیک کردن فرایند‌ها سبب کاهش هزینه‌ها و حذف گلوگاه‌های فساد می شود

عضو شورای شهر تهران گفت: هوشمندسازی و الکترونیک کردن فرایند‌ها منجر به کاهش هزینه‌ها و حذف گلوگاه‌های فساد می‌شود.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل از خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بهاره آروین عضو شورای شهر تهران در آیین رونمایی از پروژه‌های هوشمندسازی شهرداری تهران که صبح امروز برگزار شد اظهار کرد: هوشمندسازی و الکترونیک کردن فرایند‌ها در دوره جدید مدیریت شهری شعاری و نمایشی نبوده بلکه سبب شده تا دسترسی شهروندان به خدماتی که شهرداری ارایه می‌کند، آسان شود.

وی ادامه داد: پروژه‌های تهران هوشمند زیاد هستند؛ اما تمرکز روی پروژه‌هایی است که در مدت کوتاه باقی مانده به ثمر بنشیند آنچه که امروز رونمایی می‌شود حاصل پیگیری و تلاش شهرداری تهران است و امیدوارم این ثمره به حوزه مربوط به شهروندان هم برسد.

آروین درباره سامانه ۱۳۷ گفت: در سامانه ۱۳۷ تا چند سال قبل شهروندان به صورت تلفنی پیام خود را ثبت می‌کردند؛ اما حالا در دوره مدیریت جدید شهری این سامانه ارتقا پیدا کرده تا دسترسی شهروندان به همه خدمات شهرداری آسان شود.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به پروژه‌های اولویت دار گفت: این پروژه‌ها به عنوان تحول دیجیتالی شهرداری تهران هستند و هدف اصلی این پروژه‌ها تمام الکترونیک کردن فرایند‌های درون شهرداری است.

آروین تصریح کرد: رونمایی از پروژه‌های هوشمندسازی نشان داد که کار‌ها در حد همایش باقی نمانده شهرداری تهران پیش از هر کاری باید خود را هوشمند می‌کرد و الکترونیک کردن تمام فرایند‌ها سبب کاهش هزینه‌ها و حذف گلوگاه‌های فساد می‌شود.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: