• شنبه ٢ اسفند ١٣٩٩-١٦:٥٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٧٨٠
خداکرمی:

سامانه‌های جدید شهرداری چند برابر پل‌ها و جاده‌ها و اتوبان‌ها ارزش دارد

سامانه سلامت الکترونیک شهرداری تهران امروز با حضور پیروز حناچی شهردار تهران در آیین رونمایی از پروژه‌های هوشمندسازی شهرداری تهران رونمایی شد.

 
به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل از خبرنگار همشهری آنلاین،  محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران در آیین رونمایی از پروژه‌های هوشمندسازی شهرداری تهران درباره سامانه سلامت الکترونیک گفت: این سامانه با هدف ارتقای کیفیت خدمات با محوریت شرکت شهر سالم و با نگاه به کارمندان شهرداری و کلیه شهروندان طراحی شده و خدماتی نظیر نوبت‌دهی، پذیرش، صندوق، خدمات دندانپزشکی و آزمایشگاه توسط این سامانه به صورت الکترونیک انجام می‌شود. اتصال به نرم‌افزار بیمه و اتصال به سامانه‌های ثبت احوال و پزشکی قانونی از دیگر امکانات این سامانه است.
 
وی افزود: سامانه سلامت الکترونیک شهرداری تهران، مبنای ایجاد پرونده الکترونیک، حذف دفترچه و ایجاد نسخه الکترونیکی است و این سامانه به پیشگیری قبل از درمان کمک می‌کند.
 
ناهید خداکرمی، رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران نیز در این آیین گفت: رونمایی پروژه‌های هوشمندسازی شهرداری تهران در واقع رونمایی از یک سری شاهراه‌ها و پل‌ها و اتوبان‌هایی است که ارتباط شهروندان با مدیریت شهری را تسهیل می‌کند. این سامانه‌ها برای عموم مردم معرفی شود چراکه ارزشی چند برابر جاده‌ها و پل‌ها و اتوبان‌ها دارد و در عین صرفه‌جویی در وقت و هزینه شهروندان موجب می‌شود که خدمات با شفافیت در اختیار شهروندان قرار گیرد.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران، رونمایی پروژه‌های هوشمندسازی شهرداری تهران را در راستای شهرداری شیشه‌ای و جلوگیری از فساد نهادینه‌شده دانست و افزود: این تصور که نکند در پشت پرده فسادی باشد، درد مزمنی است که مردم تهران و ایران را ذره ذره بدبین می‌کند و به درون خانواده‌ها و روابط اجتماعی ما آسیب زده است. این سامانه‌ها می‌تواند تردیدها را رفع کند.
 
خداکرمی در حضور شهردار تهران گفت: در حوزه سامانه الکترونیک سلامت، انتظار ما این است که تا مرداد ماه ۱۴۰۰ نسخه الکترونیک را داشته باشیم. حق کارکنان شهرداری است که به اطلاعات سلامت خود در اسرع وقت دسترسی داشته باشند. این سامانه و سامانه نسخه الکترونیک مختص خانواده بزرگ کارکنان شهرداری است و امیدوارم نسخه الکترونیک محقق شود و از اطلاعات سلامت کارکنان آگاه شویم و کیفیت زندگی آنها ارتقا پیدا کند.
 
به گفته وی، در اپیدمی کرونا ارزش اطلاعات سلامتی کارکنان شهرداری و کل شهروندان، بیشتر خود را نشان داده و امیدوارم گام محکم‌تری برای نسخه الکترونیک برداریم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: