• جمعه ١ اسفند ١٣٩٩-١٩:٥٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٧٧٣

بازدید کمیسیون سلامت و محیط‌زیست شورا از منطقه ۲۲

«زهرا صدراعظم نوری» و «سید آرش حسینی میلانی»، رییس و سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران صبح جمعه اول اسفند از منطقه ۲۲ بازدید کردند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران «زهرا صدراعظم نوری» و «سید آرش حسینی میلانی»، رییس و سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ شرکت کردند. 

«مجتبی یزدانی» معاون خدمت شهری شهرداری تهران، «مرتضی رحمان‌زاده» شهردار منطقه ۲۲ و مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان تهران نیز در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم، آخرین وضعیت فاضلاب‌ مجتمع‌های مسکونی منطقه ۲۲ و تفصیه‌خانه‌های در دست احداث این منطقه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد شروع عملیات اجرایی تصفیه‌خانه‌ و تکمیل شبکه جمع‌آوری فاضلاب در منطقه ۲۲ تسریع شود.

در ادامه، صدراعظم نوری و  حسینی میلانی به همراه مشاوران کمیسیون سلامت و محیط‌زیست و همچنین معاون خدمات شهری شهرداری تهران، شهردار منطقه ۲۲ و مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان تهران از تصفیه‌خانه دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) بازدید کرده و آخرین وضعیت آن را مورد بررسی قرار دادند.

همچنین صدراعظم نوری و حسینی میلانی آخرین وضعیت رینگ دوچرخه‌سواری و سازوکار  HSE دریاچه چیتگر را مورد بررسی قرار داده و از وضعیت آخرین اقدامات انجام شده در این مجموعه مطلع شدند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: