• چهارشنبه ٢٩ بهمن ١٣٩٩-١٩:٢٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٧٦٣
سید حسن رسولی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛

تکلیف ادغام دو معاونت در شهرداری باید مشخص شود

حسن رسولی گفت: تکلیف ادغام دو معاونت در شهرداری باید مشخص شود و ادامه وضع موجود در شهرداری غیر قانونی است.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سید حسن رسولی عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره ادغام دو معاونت برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا و توسعه منابع انسانی در شهرداری تهران افزود: بر اساس مقررات قانونی از روزی که لایحه بودجه سالیانه در دستور کار قرار می‌گیرد، رسیدگی به سایر طرح‌ها و لوایح متوقف می‌شود.

وی گفت: شهردار دو لایحه به شورا ارائه کرد، لایحه اول ادغام دو حوزه معاونت برنامه ریزی و حوزه مدیریت منابع انسانی و لایحه دوم اصلاح اساسنامه‌های سازمان‌های وابسته به شهرداری است و آنچه که در صحن رای گیری شد این بود که دو لایحه از لحاظ زمان رسیدگی در اولویت قرار گیرد و تا قبل از رسیدن فصل بودجه تعیین تکلیف شود.

رسولی افزود: بنابراین دو لایحه نه تنها مسکوت نماند بلکه از سایر طرح‌ها و لوایحی که در دستور جلوتر از این دو بود، سلب فوریت شد تا این دو لایحه در جلسه آتی شورا رسیدگی و تکلیف سازمان‌ها و این دو معاونت شهرداری روشن شود.
عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره تداوم فعالیت مظاهریان معاون شهردار در این دو معاونت گفت: تداوم وضعیت موجود غیر قانونی است، به همین دلیل تذکر و اخطار قانونی دادم و یکی از دلایل تقاضای ما برای تسریع رسیدگی توقف دادن به این روند غیر قانونی است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: