• سه شنبه ٢١ بهمن ١٣٩٩-١٠:٢٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٦٧٥
حجت نظری در تذکری به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران:

احداث پل مورد درخواست اهالی منطقه 5 در دستور کار قرار گیرد

رییس کمیته مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مقرر بود از بیست و پنجم فروردین ماه سال 99 پلی که مورد درخواست شهروندان و شورایاران منطقه 5 بوده احداث شود که تا کنون اهتمامی از سوی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران به این مهم نشده و این در حالی است که عدم احداث این پل موجبات افزایش بار ترافیکی و نارضایتی شهروندان شده است.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران حجت نظری در دویست و هفتاد و یکمین جلسه شورا با گرامیداشت ایام دهه فجر گفت: ایام دهه فجر و بیست و دوم بهمن باید همیشه ما را به یاد آرمان های امام و انقلاب بیاندازد و فکر کنیم امروز نسبت به وعده هایی که مردم دادیم کجا ایستاده ایم.

نظری در ادامه و در تذکری به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: تذکر من مربوط به اقدام عمرانی است که صورت جلسه ی آن را می بینید، بر اساس این صورتجلسه بنا بوده پلی در منطقه 5 برای مقابله با سیلاب جمع آوری شود که این اتفاق قرار بوده بیستم فروردین ماه 99 انجام شود.

وی ادامه داد: بخشی از این صورت جلسه انجام شده ولی بخش مهمی از آن انجام نشده است. با توجه به مراجعات مکرر شورایاران و همینطور درخواست اهالی محل برای احداث مجدد این پل (به رغم اینکه بخش اول و دوم انجام شده و پل جمع آوری شده و عملا مقابله با آسیب صورت گرفته)که  از بیست و پنجم فروردین ماه قرار بوده آغاز بشود تا این لحظه هیچ اقدامی در این خصوص  صورت نگرفته و متاسفانه  هیچ اهتمامی از معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران نیز مشاهده نمی کنیم.

نظری ادامه داد: متاسفانه یکی از مشکلات این است که اکثر امضا کنندگان این صورتجلسه دیگر حضور ندارند یعنی از 4 نفری که پای این صورتجلسه را امضا کردند 3 نفر دیگر حضور ندارند و لذا در این خصوص نمی توان از آنان پاسخی دریافت کرد.

رییس کمیته مشارکت های مردمی شورای اسلامی شهر تهران گفت: لذا به معاونت فنی عمرانی تذکر می دهد عدم احداث این پل هم موجب نارضایتی شهروندان ما در منطقه 5 و هم موجب نارضاینی شورایاران محل شده و نیز موجبات  افزایش بار ترافیکی محدوده به ویژه در ساعات پیک ترافیک چه صبح و انتهای روز  شده است.

نظری افزود: لذا به هیچ وجه برازنده مدیریت شهری نیست که وعده ای را یکسال عملی نکند و  هیچ اتفاقی هم برای عملی شدن آن رخ نداده است.

271-1

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: