• يکشنبه ١٩ بهمن ١٣٩٩-١٣:٤٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٦٥٩

واگذاری حق بهره‌برداری از ۸ مرکز بهاران به سازمان بهزیستی استان تهران ملزم به تصویب نهایی در شورا

لایحه «مجوز واگذاری حق بهره‌برداری از هشت مرکز بهاران به سازمان بهزیستی استان تهران» در جلسه امروز شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران در ابتدا زهرا صدراعظم نوری، رییس کمیسیون سلامت،محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در توضیح جمع‌بندی این لایحه در دو کمیسیون گفت: بر اساس توافقات گذشته، قرار بر این شد که مراکز بهاران شهرداری در اختیار سازمان بهزیستی قرار گیرد و آن‌ها بتوانند افرادی که مراحل بهبود اعتیاد را طی می‌کنند، در آن جا نگهداری کنند.
 
او با بیان اینکه استانداری به ماده‌‌ای در قانون استناد برای عملیاتی شدن موضوع اشاره می‌کند،گفت: این موضوع در صحن شورا نیز مورد بررسی قرار گرفت و تمام ابعاد آن بررسی شد. براساس گزارش‌ها تاکنون شهرداری دو عدد از مراکز بهاران را به بهزیستی واگذار کرده اما در حال حاضر هیچ فعالیتی در این مراکز انجام نمی شود و بهزیستی هیچ بهره‌برداری از آن‌ها نمی‌کند.
 
صدراعظم نوری تاکید کرد: براساس جمع بندی کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی، سلامت،محیط‌زیست و خدمات شهری و معاونت اجتماعی و فرهنگی قرار بر این شد که ۶ مرکز دیگر و دو مرکز واگذار شده در اختیار شهرداری باقی بماند و شهرداری خود از آن‌ها استفاده کند. بنابراین شهرداری لایحه مجوز استفاده و واگذاری ۸ مرکز بهاران را رد می کند.
 
در نهایت تصمیم گیری درباره واگذاری این مراکز به سازمان بهزیستی ناتمام ماند و ادامه بررسی طرح مذکور نیز به جلسه بعدی شورای شهر موکول شد.
15-270

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: