• جمعه ١٧ بهمن ١٣٩٩-١٢:١٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٦٣٢
حق شناس مطرح کرد؛

هنر نقاشی ابزار و بستر مناسبی برای ساماندهی خلاقیت کودکان است

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: کودکان امروز از طریق نقاشی ها و ایده هایی که روی کاغذ نقش می بندد، به نوعی مسیر آینده خود را ترسیم می کنند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل از خبرگزاری مهر، محمدجواد حق شناس در خصوص برگزاری دومین دوره نقاشی کودکان تهران با اشاره به اینکه کودکان به عنوان آینده سازان این شهر در حوزه آموزش های شهروندی از اولویت و اهمیت ویژه ای برخوردار هستند، گفت: به طور قطع اگر بخواهیم به شهر و آینده شهر فکر کنیم، باید مبانی توجه و تاکید فکر و اندیشه صحیح و درست را روی کودکان سرمایه گذاری کنیم؛ چراکه آنها آینده سازان کشور هستند.
 
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: یکی از مهم ترین ابزارها و شاید شیوه هایی که امکان اندیشه ورزی را در کودکان فراهم می کند، ایجاد بسترهای مناسب برای پرورش استعداد های خلاقانه ای است که از پدر و مادر نشات گرفته و مدیران شهری باید زمینه ساز رشد این استعداد ها باشند.
 
وی با بیان اینکه از دیرباز هنر نقاشی ابزار و بستر مناسبی برای ساماندهی خلاقیت کودکان بوده است، اذعان کرد: کودکان امروز از طریق نقاشی ها و ایده هایی که روی کاغذ نقش می بندد، به نوعی مسیر آینده خود را ترسیم می کنند.
 
حق شناس ابراز خوشحالی کرد که با وجود شیوع ویروس کرونا و دوری از مدارس، فرصتی فراهم شد تا کودکان بتوانند آرزوهای خود را نقاشی کنند و شهرشان را به تصویر کشند.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: