• دوشنبه ٢٩ دی ١٣٩٩-١٢:٥٢
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٤٣١
شهردار تهران در پاسخ به تذکر مجید فراهانی مطرح کرد:

تعطیلی مراکز توزیع و فروش انواع مواد پروتئینی در محدوده منطقه 16

پیروز حناچی، شهردار تهران در واکنش به تذکر رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران از تعطیلی مراکز توزیع و فروش انواع مواد پروتئینی در خیابان های شهید فاطمی، شهید شیرمحمدی و شهید کارگر سامانی و کلیه مسیرهای منشعب از خیابان های یاد شده خبر داد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران پیروز حناچی، شهردار تهران طی نامه ای به رئیس شورای شهر با اشاره به تذکر مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه ونظارت مالی شورای شهر تهران در خصوص ساماندهی مراکز توزیع گوشت تهران نوشت: با توجه به مزاحمت های ترافیکی، آلودگی زیست محیطی و صوتی ناشی از فعالیت واحدهای توزیع و فروش انواع مواد پروتئینی شامل گوشت گوسفندی، گاوی، ماکیان، مرغ و پرندگان و... در راسته خیابان های شهید فاطمی، شهید شیرمحمدی و شهید کارگر سامانی و کلیه مسیرهای منشعب از خیابان های یاد شده در محدوده منطقه 16 برای کلیه واحدهای صنفی مستقر در این محدوده مطابق تبصره بند 40 ماده 55 قانون شهرداری رای تعطیلی صادر و ابلاغ شد.

او افزود:  به دنبال اعتراض متصدیان به آرای صادره و ارجاع پرونده ها به کمیسیون موضوع تبصره یاد شده در آن شورای محترم، رای قطعی تعطیلی  برای واحدهای فوق الذکر و به متصدیان مربوطه ابلاغ شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: