• سه شنبه ٢٣ دی ١٣٩٩-١٦:٠٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠٣٨٤
سید محمود میرلوحی:

عوارض تعیین شده برای دکل های مخابراتی در مقایسه با درآمدشان ناچیز است/ مدیریت شهری منفعتی از درآمد دکل های مخابراتی نمی برد

عضو شورای شهر تهران گفت: من فکر میکنم مبلغ عوارضی که در تهران برای دکل های مخابراتی تعیین شده است در مقایسه با درآمدی که در حوزه فناوری وجود دارد رقمی نیست و مدیریت شهری هیچ درآمدی از این حوزه ندارد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سید محمود میرلوحی در جریان بررسی اصلاحیه الحاقی بسته محرک شهرداری تهران در شرایط سخت اقتصادی و کرونایی درخصوص تعیین عوارض از دکل های مخابراتی ضمن مخالفت با این ماده الحاقی گفت: در تهران حدود ۴ هزار آنتن نصب شده است. اگر بنا باشد به سمت و سوی اصلاح برویم باید به جایی برسیم که این ۴ هزار آنتن به کمترین حد ممکن برسد و تبدیل به فیبرنوری  و آنتن های محدودی که از نظر پوشش هم وضعیت بهتری داشته باشند، شوند.

وی ادامه داد: باید مسیری طراحی شود که آنتن های بد نما و دارای آثار و مشکلات مربوط به امواج و مباحث سلامت، رفع عیب شوند و معضلاتشان کاهش پیدا کند.

عضو شورای شهر تهران خاطر نشان ساخت: من فکر میکنم عوارضی که در تهران برای این دکل ها تعیین شده است در مقایسه با درآمدی که در حوزه فناوری وجود دارد رقمی نیست و مدیریت شهری هیچ درآمدی از این حوزه ندارد.

به گفته وی امروز دولت هزار میلیارد تومان از این محل درآمد دارد ولی هیچ سهمی به مدیریت شهری تعلق نگرفته است.

13-264

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: