• پنج شنبه ٤ دی ١٣٩٩-١٥:٤٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٠١٠٣
حق شناس در اینستاگرام نوشت:

کاش کمی به خودمان بیاییم

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به اظهارات فرماندار تهران درباره نامگذاری خیابان به نام استاد شجریان، از ورود نکردن رئیس جمهور به این موضوع انتقاد کرد.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران به نقل از ایمنا، محمدجواد حق‌شناس در صفحه اینستاگرام خود در یادداشتی با عنوان "یاد ایام و فراموشی‌های حقوقدان" نوشت:
 
"استاد محمدرضا شجریان؛ آن روزی را که برای گرفتن رأی مردم در ماشین شاسی بلند نشست و گفت صدای شجریان را دوست دارد و صدای ماندگار استاد در فضای ماشین با پس‌زمینه‌های شهر دوست داشتنی‌ام تهران پخش می‌شد را به این زودی‌ها فراموش نمی‌کنم.
 
مردم شهرم و میهنم نیز گرچه متهم به فراموشکاری‌اند اما به گمانم این را هم اشتباه فهمیده‌اید.
 
آن روزی را که در میان آن شش نفر نشستی و فریاد زدی که چرا ربنایی را که مردم دوست دارند پخش نمی‌کنید و در تمام این سال‌ها هم پخش نشد، این مردم فراموش نمی‌کنند.
 
شاید گفته شود که زورش به صداوسیما نمی‌رسد، آیا وزیر کشورش هم حرف جناب حقوقدان را نمی‌خواند؟ اظهارات دور از واقعیت فرماندار تهران را چکار کنیم! کاش کمی به خودمان بیاییم و بدانیم که کجا نشسته‌ایم و چگونه در این مسندها جای گرفته‌ایم! لعنت بر فراموشی."
 
به گزارش ایمنا، عیسی فرهادی فرماندار تهران با اشاره به نصب تابلوی خیابان شجریان گفته بود: شورا هیچ مصوبه‌ای برای اینکه خیابانی به اسم شجریان باشد، برای ما ارسال نکرده است. بنابراین تا مصوبه‌ای نیاید، ما آن را تأیید و اعلام نکنیم، اقدام در این زمینه قانونی نیست. شهرداری خلاف قانون تابلو را نصب کرده و نامگذاری هیچ خیابانی به نام شجریان قانونی نیست.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: